ژانر جنگی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر جنگی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر جنگی
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر جنگی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Blizzard of Souls

7.3   - IMDB

داستان عشق آرتور شانزده ساله با جنگ جهانی اول قطع می شود. پس از از دست دادن مادر و خانه اش، او با پیوستن به ارتش تسلی پیدا می کند، زیرا این اولین بار است که اجازه حضور گردان های ملی در امپراتوری روسیه را می دهند. اما جنگ چیزی شبیه به تصور آرتور نیست - بدون شکوه و انصاف. وحشیانه و دردناک است. آرتورز اکنون کاملاً تنها است زیرا جنگ جان پدر و برادرش را می گیرد. همچنین هیچ پیشرفتی در حل سریع وعده داده شده جنگ و بازگشت به موقع به وطن حاصل نشده است. آرتورز با این تصور که تنها او به بازگشت به وطن اهمیت می دهد و وطنش فقط یک زمین بازی برای ملت های دیگر است، آرتورز برای نبرد نهایی قدرت پیدا می کند و در نهایت به خانه بازمی گردد تا همه چیز را از صفر شروع کند، درست مانند کشور تازه متولد شده اش.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sword of the Conqueror

5.3   - IMDB

آلبوینو، حاکم لومبارد، می خواهد با دختر یکی از پادشاهان همسایه ازدواج کند، اما او یکی دیگر را دوست دارد. پدرش ترتیب ازدواج با آلبوینو را می دهد، که معتقد است برای او سودمند خواهد بود، فقط برای اینکه آلبوینو او را بکشد و آمالچی، عشق واقعی دخترش را کتک بزند و بمیرد. آمالچی بهبود می یابد تا یک شورش علیه آلبوینو قاتل رهبری کند و زن او را پس بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Born to Fight

برنت هاف که همیشه قابل تماشا است، در اینجا تیتر یک کهنه سرباز ویتنام فوق العاده سرسخت، سام وودز، ارتشی تک نفره آلا رامبو، در این فیلم اکشن سرگرم کننده از یک و تنها و بسیار غم انگیز، برونو ماتی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jim: The James Foley Story

7.6   - IMDB

در آگوست 2014، ویدئویی از اعدام جیمز فولی، خبرنگار عکاس آمریکایی در ملاء عام در سراسر جهان پخش شد. فولی هنگام زانو زدن در کنار یک شبه نظامی داعش که لباس مشکی پوشیده بود، یک لباس سرهنگ نارنجی پوشیده بود. آن تصویر جهان را برای مقابله با چهره جدیدی از ترور به چالش کشید. و یک خانواده آمریکایی را آزمایش کرد. جیم که از دریچه برایان اوکس، فیلمساز، دوست صمیمی دوران کودکی فولی دیده می شود، ما را از شهر کوچک نیوانگلند به خطوط مقدم آدرنالین در لیبی و سوریه می برد، جایی که فولی محدودیت های خطر را برای گزارش در مورد وضعیت غیرنظامیان تحت تاثیر قرار داده است. توسط جنگ

زیر‌نویس فارسی فیلم The War Below

6.5   - IMDB

در طول جنگ جهانی اول، گروهی از معدنچیان بریتانیایی استخدام میشوند تا در زیر زمین هیچ کس تونل بزنند و از زیر جبهه آلمان بمبها را به امید شکستن بنبست مرگبار نبرد مسینز نصب کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hal King

6.3   - IMDB

هال کینگ یک فیلم موزیکال است. یک رمان عاشقانه حماسی که در اواخر دهه 1950 اتفاق میافتد صحنه بیتنیک جاز.::استیو والاس

زیر‌نویس فارسی فیلم Shadow in the Cloud

4.9   - IMDB

یک خلبان زن جنگ جهانی دوم که با اسناد فوق محرمانه در یک قلعه پرنده B-17 سفر می کند با حضور شیطانی در هواپیما روبرو می شود.::edlitz36

زیر‌نویس فارسی فیلم The Outpost

6.8   - IMDB

نبرد یک تیم کوچک از سربازان آمریکایی با صدها جنگجوی طالبان در افغانستان.::ناشناس

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری