ژانر رمز و راز زیر نویس فیلم و سریال

ژانر رمز و راز زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر رمز و راز
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر رمز و راز

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Woodland Grey

4.3   - IMDB

وقتی مردی که تنها در جنگل زندگی می کند، جان یک زن جوان را نجات می دهد، آنها مجبور می شوند با هم زندگی کنند. هرج و مرج زمانی رخ می دهد که زن کشف وحشتناکی را در جنگل پشت خانه مرد انجام می دهد و چیزی واقعاً ترسناک را آزاد می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم One Deadly Summer

7.3   - IMDB

در بهار 1976، یک زیباروی 19 ساله، مادر آلمانیتبارش و پدر فلجاش به شهر آتشنشان به نام پینپون نقل مکان میکنند. همه متوجه الین تحریک آمیز می شوند. او پینپون را جدا میکند و به زودی روی شانهاش گریه میکند (او نزدیکبین است و از شهرت خود بهعنوان یک قلدر و به همین راحتی متنفر است). او با او نقل مکان می کند، لباس بچه می بافد، و عروسی آنها را برنامه ریزی می کند. آیا این عشق است یا نوعی نقشه؟ او از مادر و عمه پین ​​پو در مورد پیانو در انبار می پرسد: چه کسی آن را در یک شب نوامبر در سال 1955 تحویل داد؟ چرا می خواهد بداند و چه ربطی به غم مادرش، زخمی شدن پدرش، این ازدواج سریع و نام خانوادگی در شناسنامه اش دارد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Righteous

5.7   - IMDB

پس از اینکه یک مرد غریبه مرموز از او و همسرش دیدن می کند، یک مرد سنگین خشم خدای انتقامجو را احساس می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cryo

5.2   - IMDB

پنج دانشمند از خواب برودتی بیدار می شوند و خود را در یک مرکز زیرزمینی به دام می اندازند. بدون هیچ خاطره ای از اینکه چه کسی هستند یا چه مدت خواب بوده اند، متوجه می شوند که ممکن است بخشی از یک آزمایش علمی اشتباه بوده باشند. پس از یک سری اتفاقات عجیب، دانشمندان متوجه می شوند که در حال شکار هستند. آنها نمی دانند چه کسی یا به چه دلیل آنها را شکار می کند، اما دانشمندان شروع به شک می کنند که ممکن است یکی از آنها قاتل باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cauldron of Blood

4   - IMDB

یک مجسمهساز نابینا روی اپوس مگنوم خود کار میکند، غافل از اینکه اسکلتهایی که برای آرماتور استفاده میکند، بقایای قربانیان همسر شرورش است و او هدف بعدی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Remember Me

7.1   - IMDB

رز در خانه ای ناشناخته به دنبال یک تصادف شدید رانندگی با از دست دادن حافظه و عدم توانایی راه رفتن بیدار می شود. مادر و دوست پسرش برای کمک به او آنجا هستند. رز می خواهد زندگی خود را قبل از تصادف جمع کند. همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Above Snakes

4.7   - IMDB

کلمن دابز برای انتقام از قاضی که او را محکوم کرده از زندان بازگشته است. چه راهی بهتر از گرفتن انتقام از تنها چیزی که قاضی واقعاً به آن اهمیت می دهد: دخترش. اما آیا واقعاً می تواند به همین راحتی باشد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Oro Arrowhead

3.8   - IMDB

مردی که رد پای پدرش را روی یک نقشه مرموز دنبال میکند، به دنبال یک نوک پیکان طلایی میگردد که به نظر میرسد کل شهر را به وحشت انداخته است.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری