ژانر رمز و راز زیر نویس فیلم و سریال

ژانر رمز و راز زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر رمز و راز
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر رمز و راز

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Broadcast

5.3   - IMDB

دو تولیدکننده مشتاق تلویزیون کابلی با دسترسی محلی، پر از تجهیزات، دستیار استخدام میکنند و در جستجوی شیطان افسانهای و وحشتناک جرسی، وارد جنگلی میشوند. چند روز بعد، تنها یکی از این سه نفر ظاهر می شود. او مظنون اصلی ناپدید شدن دو نفر دیگر می شود. با این حال، یک فیلمساز محلی تصاویر گسترده ای را که در صحنه پیدا شده است بررسی می کند و به نتیجه متفاوتی می رسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shepherd

4.9   - IMDB

وقتی یک راز مرگبار ذهن یک بیوه غمگین را می پوسد، تصمیم به کار به تنهایی در یک جزیره متروک به یک مسابقه وحشتناک تبدیل می شود تا سلامت عقل و زندگی او را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Cursed

6.2   - IMDB

در اواخر قرن نوزدهم، بارون زمین وحشی، سیموس لورن، یک قبیله روما را سلاخی کرد و نفرین خانواده و روستای او را به راه انداخت. در روزهای بعد، مردم شهر گرفتار کابوسهای شبانه میشوند، ادوارد پسر سیموس ناپدید میشود و پسری به قتل رسیده پیدا میشود. مردم محلی به وجود یک حیوان وحشی مشکوک هستند، اما جان مک براید، آسیب شناس که به آن مراجعه می کند، هشدار می دهد که یک حضور شوم تر در جنگل در کمین است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Help

7.7   - IMDB

یک جدایی دردناک باعث می شود که گریس به دیدار دوستش لیو که در حومه شهر انگلیسی با دوست پسرش ادوارد و سگش پولی زندگی می کند، برود. این سه نفر آخر هفته را با روحیه ای عالی شروع می کنند، اما به زودی به هرج و مرج تبدیل می شود، زیرا اسرار کاملاً پنهان شده فاش می شوند و دوستان می آیند تا یکدیگر را در یک نور کاملاً جدید ببینند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Here Before

5.7   - IMDB

وقتی یک خانواده جدید به خانه همسایه نقل مکان می کنند، دختر جوان آنها، مگان، به سرعت لورا را مجذوب خود می کند و خاطرات دردناکی از دختر خودش که چندین سال قبل از آن مرده است را به یاد می آورد. خیلی زود، خاطرات لورا به وسواس تبدیل میشوند، زیرا رفتار ناراحتکننده مگان شروع به متقاعد کردن او به چیزی فراطبیعی میکند. از آنجایی که عزم لورا برای رسیدن به اعماق آن همهگیر میشود، خانوادهاش شروع به شکستن میکنند و مرز بین چیزهای خارقالعاده و واقعی در این داستان غمانگیز درباره عشق مادری بیش از پیش مبهم میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Made in U.S.A

6.2   - IMDB

پائولا نلسون برای ملاقات با معشوقش ریچارد پولیتزر به آتلانتیک سیتی می رود، اما او را مرده می بیند و تصمیم می گیرد مرگ او را بررسی کند. او در اتاق هتلش با تیفوس آشنا می شود که در نهایت او را ناک اوت می کند. جسد او بعداً در آپارتمان دیوید گودیس، نویسنده پیدا شد. پائولا دستگیر و مورد بازجویی قرار می گیرد. از آن به بعد، او با گانگسترهای زیادی روبرو می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Other Me

4.3   - IMDB

ایراکلی یک معمار جوان مشتاق است که با تشخیص بیماری چشمی ناتوان کننده دچار آشفتگی می شود. همانطور که وضعیت او بدتر می شود، دنیای بصری سورئال به روی او باز می شود که باعث می شود انتخاب های زندگی، شغل و ازدواجش با نوتسای ناامید فزاینده ای را زیر سوال ببرد که با وفاداری خود به شوهرش و واقعیت های بقای روزانه مبارزه می کند. با بدتر شدن وضعیتش، ایراکلی با نینو هنرمند زیبایی که به تنهایی در جنگل زندگی می کند آشنا می شود. او به موزه هنری او تبدیل می شود و آنها پیوند عمیقی ایجاد می کنند که از شیفتگی به شیفتگی به عشق تبدیل می شود. آنها با زبان شاعرانه صحبت می کنند و یکدیگر را کاملاً درک می کنند. در همین حال، نوتسا سه شغل کار می کند و تحت تأثیر رئیس جدیدش قرار می گیرد، یک فرد اجتماعی از آمریکا که به همین ترتیب در یک ازدواج پر سر و صدا گرفتار شده است. آنها بیش از ودکا و جاذبه جنسی پیوند می خورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ghosts of the Ozarks

4.2   - IMDB

در سال 1866، یک دکتر جوان توسط عمویش به شهری دورافتاده در اوزارکس احضار می شود تا در بدو ورود متوجه شود که بهشت ​​اتوپیایی آن چیزی نیست که به نظر می رسد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری