ژانر رمز و راز زیر نویس فیلم و سریال

ژانر رمز و راز زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر رمز و راز
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر رمز و راز

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Master

7.3   - IMDB

در یک دانشگاه نخبه نیوانگلند که در محل تپه چوبه دار متعلق به دوران سالم ساخته شده است، سه زن سیاه پوست تلاش می کنند تا جایگاه خود را پیدا کنند. آنها با حرکت در سیاست و امتیازات، با جلوه های وحشتناکی از گذشته تسخیر شده مدرسه... و حال روبرو می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم No Running

وقتی دوست دختر یک مرد سیاهپوست به طور مرموزی ناپدید می شود، او مجبور می شود فرار کند و یک قدم جلوتر از پلیس مشکوک بماند تا نامش را پاک کند و بفهمد آیا نیروهای ماورایی مقصر هستند یا خیر.

زیر‌نویس فارسی فیلم Donovan's Echo

6.1   - IMDB

مجموعه ای از رویدادهای Uncanny Déjà Vu یک مرد را وادار می کند تا گذشته غم انگیز ، حافظه ، غریزه و آینده خود را دوباره بررسی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Weekend Away

5.6   - IMDB

هنگامی که بهترین دوست او در طول سفر دختران به کرواسی ناپدید می شود، بث به دنبال کشف آنچه اتفاق افتاده است. اما هر سرنخ فریب ناراحت کننده دیگری را به همراه دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beneath the Surface

2.7   - IMDB

یک زن جوان در حالی که در تعطیلات خانوادگی قایق سواری است، از حمله کوسه سفید بزرگ جان سالم به در می برد، اما به زودی متوجه می شود که کابوس هنوز به پایان نرسیده است. به اطرافیانش نمی توان اعتماد کرد و اگر بخواهد در آب عقب نشینی کند، باید با شیاطین خود روبرو شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Watcher

2.6   - IMDB

پس از خودکشی غیرمنتظره مادرش، آنجلا در دوستی جدید خود با برایان آرامش پیدا می کند. یک روز او یک بسته وحشتناک حاوی یک نوار فضول دریافت می کند. نوار آخرین روزهای مادرش را به تصویر میکشد و نشان میدهد که کسی او را دنبال میکرده... تماشا میکرده است. با افزایش تعداد قربانیان در اطراف شهر، مشخص می شود که این تصادفی نیست. تصور می شد این مرگ ها خودکشی بوده است، اما حقیقت به مراتب بدتر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم No Exit

6.1   - IMDB

یک دانشجو که در طول کولاک در یک ایستگاه استراحت بزرگراهی در کوهستان گیر افتاده است، یک کودک ربوده شده را پیدا می کند که در ماشینی متعلق به یکی از افراد داخل ساختمان پنهان شده است، که او را درگیر مبارزه وحشتناک مرگ یا زندگی می کند تا بفهمد چه کسی چه کسی است. در میان آنها آدم ربا است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Never Gonna Snow Again

6.5   - IMDB

زنیا یک کارگر مهاجر کوشا اوکراینی در لهستان است که به عنوان ماساژور با ساکنان نیازمند و مشتاق یک جامعه طبقه متوسط ​​در نزدیکی ورشو تماس می گیرد. او از تمام مشکلات، اضطراب ها و اسرار آنها آگاه است - و چیزی شبیه یک چهره ناخواسته گورو. معنویت پایه، قدرت شفابخش ظاهری و شانه های پهن زنیا، او را به شهوت بسیاری از روح های گمشده در جامعه تبدیل می کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری