ژانر رمز و راز زیر نویس فیلم و سریال

ژانر رمز و راز زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر رمز و راز
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر رمز و راز

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Seen Alive

5.6   - IMDB

لیزا که به زودی با شوهر سابقش ویل همراه است و او را به خانه پدر و مادرش میبرد، اما به طور مرموزی بدون هیچ اثری در حین توقف در پمپ بنزین ناپدید میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Monstrous

4.6   - IMDB

لورا که از یک رابطه ی آزاردهنده آسیب دیده است، با پسر هفت ساله اش کودی از شوهر سابقش فرار می کند. اما در پناهگاه جدید، ایدهآل و دورافتاده خود، متوجه میشوند که هیولای بزرگتر و ترسناکتری برای مقابله با آنها دارند…

زیر‌نویس فارسی فیلم They Talk to Me

3.8   - IMDB

الکس، یک مهندس صدا، به طور تصادفی صداهای مرموز را ضبط می کند: پیام های ناراحت کننده ای از زندگی پس از مرگ که او را از خطری قریب الوقوع و وحشتناک هشدار می دهند. آماندا، که راز وحشتناکی را با او در میان می گذارد، دوباره از گذشته خود بیرون می آید. ظاهر زن جوان باعث ایجاد پدیده های ماوراء الطبیعه وحشتناکی می شود که ردی از اجساد را پشت سر می گذارد. آیا او خطری است که صدای مردگان درباره آن صحبت می کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Girls Nite Out

4.7   - IMDB

یک قاتل، با پوشیدن لباس خرس رقصنده، در طول یک شکار تمام شب لاشخور در یک کالج دورافتاده اوهایو، به دنبال تشویقکنندههای مختلف میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying for Chocolate: A Curious Caterer Mystery

6.6   - IMDB

گلدی یک مادر مجرد با روحیه است که برای کمک به حل مرگ مرموز یک دوست در نقش کاراگاه شهر قرار می گیرد. با تیک تاک ساعت برای یافتن مقصر، گلدی با کارآگاه تام شولتز که به دانش محلی گلدی متمایل است، شراکت بعید میدهد. همانطور که رابطه آنها نشانه هایی از تبدیل شدن به چیزی بیشتر را نشان می دهد، لیست مظنونان افزایش می یابد. آیا گلدی قبل از اینکه قاتل روی او تنگ شود، روی قاتل تنگ خواهد شد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Homebound

4.4   - IMDB

زن جوانی به خانه خانواده جدا شده شوهر جدیدش می رسد تا ببیند بچه ها به طرز فزاینده ای نگران کننده رفتار می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Nameless Days

4.2   - IMDB

مهاجر جوان راهویی و خواهر باردارش در حالی که وارد یک سفر خطرناک در سراسر مرز ایالات متحده می شوند توسط یک روح شیطانی مورد حمله قرار می گیرند و از هم جدا می شوند. راهویی که مجروح شده اما مصمم به زنده ماندن است، باید خواهرش را نجات دهد قبل از اینکه شیطان تنها چیزی را که او در زندگی از او دریغ کرده بود بگیرد - یک بچه.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tethered

4.4   - IMDB

کیلومترها دورتر از تمدن، یک نوجوان نابینا و شکارچی که با او دوست می شود، توسط موجودی مرموز که در جنگل کمین کرده است، عذاب می کشند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری