ژانر زندگینامه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر زندگینامه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر زندگینامه
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر زندگینامه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Rise

7.1   - IMDB

پس از مهاجرت به یونان از نیجریه، ورا و چارلز آنتتوکومپو برای زنده ماندن و تأمین مخارج پنج فرزند خود تلاش کردند، در حالی که زیر تهدید روزانه اخراج زندگی می کردند. ناامید از به دست آوردن شهروندی یونان، اما تحت تأثیر سیستمی که هر لحظه آنها را مسدود می کرد، تضعیف شده بودند، چشم انداز، عزم و ایمان خانواده آنها را از ابهام خارج کرد تا حرفه سه قهرمان NBA را آغاز کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Elvis

7.8   - IMDB

داستان زندگی الویس پریسلی از طریق رابطه پیچیده با مدیر مرموزش، سرهنگ تام پارکر، دیده می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jerry and Marge Go Large

6.9   - IMDB

داستان واقعی قابل توجه این است که چگونه جری سلبی بازنشسته یک شکاف ریاضی را در بخت آزمایی ماساچوست کشف می کند و با کمک همسرش، مارج، 27 میلیون دلار برنده می شود و از این پول برای احیای شهر کوچک خود در میشیگان استفاده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Benediction

6.8   - IMDB

داستان سرباز و شاعر زیگفرید ساسون (1886-1967) که به خاطر شجاعت در جبهه غرب مفتخر شد و بیشتر به خاطر اشعار خشم آلود و دلسوزانه اش درباره جنگ جهانی اول به یادگار مانده است که تحسین عمومی و منتقدان را برای او به ارمغان آورد. ساسون با پرهیز از احساسات گرایی و جنجالیستی بسیاری از شاعران جنگ، از وحشت و وحشیانه جنگ خندق نوشت و ژنرال ها، سیاستمداران و کلیساها را به دلیل بی کفایتی و حمایت کورکورانه از جنگ تحقیرآمیز کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم I'm Charlie Walker

4.2   - IMDB

1971 پس از حقوق مدنی سانفرانسیسکو به نظر مکان مناسبی برای یک کهنه سرباز سیاه پوست جنگ کره و خانواده اش بود تا رویای استقلال اقتصادی و شانس خود را برای «رئیس» شدن تحقق بخشند. چارلی واکر به زودی متوجه شد که چقدر ساده لوح بوده است. در شهری پر از شیادان و مخالفان، او از پاسخ دادن به "نه" خودداری کرد. تا اینکه یک فاجعه فاجعه بار دری را باز کرد که قبلاً هرگز به روی یک مرد سیاه پوست باز نشده بود. این داستان در مورد اتفاقی است که وقتی او با هر دو پا از آن در گذشت!.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kit Carson

6.3   - IMDB

Frontiersman Kit Carson با حملات هندی ها در مسیر کالیفرنیا مبارزه می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Father Stu

6.4   - IMDB

داستان واقعی زندگی بوکسور تبدیل به کشیش، پدر استوارت لانگ، که سفر او از خود ویرانگری به رستگاری افراد بی شماری را در این راه الهام بخشید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Promise at Dawn

7.1   - IMDB

این کمدی تراژدی از کودکی در لهستان تا نوجوانی در نیس تا سالهای دانشجویی در پاریس و آموزش سخت خلبانی در طول جنگ جهانی دوم، داستان عاشقانه رومن گاری، یکی از مشهورترین رماننویسهای فرانسوی را روایت میکند. تنها نویسنده ای که دو بار برنده جایزه گنکور برای ادبیات فرانسه شده است.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری