ژانر زندگینامه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر زندگینامه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر زندگینامه
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر زندگینامه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Image You Missed

6.6   - IMDB

یک فیلمساز ایرلندی از طریق آرشیو دهها ساله مککیگ از درگیریها در ایرلند شمالی، با میراث پدر جداشدهاش، مستندساز فقید، آرتور مککیگ دست و پنجه نرم میکند. با تکیه بر بیش از 30 سال فیلم منحصر به فرد و هرگز دیده نشده، "تصویر شما از دست رفته" یک فیلم مقاله تجربی است که تاریخچه "مشکلات" ایرلند شمالی را با داستان جستجوی پسری برای پدرش در هم می آمیزد. در این روند، فیلم یک رویارویی صریح بین دو فیلمساز متولد شده در لحظات مختلف سیاسی ایجاد می کند و تجربیات متضاد آنها از ناسیونالیسم ایرلندی، نقش تصاویر در مبارزات اجتماعی و ادعاهای متضاد مسئولیت شخصی و سیاسی را آشکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Moses

در این داستان عهد عتیق که عاشقانه روایت می شود، خدا از یک مرد معمولی خواسته می شود تا غیرممکن را انجام دهد. هنگامی که فرعون مصر شروع به سفت کردن طناب بر بردگان یهودی خود می کند، موسی (بن کینگزلی) آنها را به سوی آزادی هدایت می کند. فیلیپ استون، آنتونی هیگینز، آنتون لسر و آنیتا زاگاریا در این قسمت برنده جایزه از مجموعه "بزرگترین داستان های کتاب مقدس" TNT به کارگردانی راجر یانگ حضور دارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Joseph

8   - IMDB

داستان کتاب مقدس یوسف، که توسط برادرانش که به توانایی های پیامبری او در تجزیه و تحلیل رویاها حسادت می کردند و مورد علاقه پدرانشان بود، به بردگی فروخته شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ted K

6   - IMDB

داستان واقعی تد کاچینسکی، آنابومبر بدنام، که می خواهد تکنولوژی مدرن را نابود کند تا دنیایی برای خود در بیابان مونتانا بسازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم SlingShot

پرتره ای صمیمی و الهام بخش از مخترع سگوی، دین کامن، و تلاش 15 ساله او برای حل بحران آب سالم در جهان. SlingShot بر مخترع مشهور Segway، Dean Kamen و کار او برای حل بحران آب در جهان تمرکز می کند. کامن یک نابغه عجیب و غریب با جهان بینی تحریک آمیز، الهام بخش دانشمندان آینده است. اختراعات او به افراد نیازمند کمک می کند و رنج را کاهش می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم American Underdog

7.1   - IMDB

داستان واقعی کورت وارنر، که از یک پسر بچه در یک فروشگاه مواد غذایی به یک MVP دو بار NFL، قهرمان سوپر بول، و مدافع تالار مشاهیر تبدیل شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Everybody Loves Chris Rock

3.8   - IMDB

سفر کمدین، بازیگر، و تهیهکننده محبوب به سوپراستار را دنبال کنید - از مدار استندآپ کمدی اواسط دهه 1980 تا SNL تا صفحه نمایش بزرگ.

زیر‌نویس فارسی فیلم Munich: The Edge of War

6.8   - IMDB

در کنفرانس پرتنش مونیخ 1938، دوستان سابقی که اکنون برای دولتهای مخالف کار میکنند، به جاسوسانی بیمیل تبدیل میشوند که برای افشای راز نازیها مسابقه میدهند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری