ژانر زندگینامه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر زندگینامه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر زندگینامه
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر زندگینامه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Olympia

7.2   - IMDB

المپیا دوکاکیس برنده جایزه اسکار را در پشت صحنه در این نمایه مهربان یک نیویورکی سرسخت و گنجینه محبوب صحنه و صفحه نمایش دنبال کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Break Every Chain

4.5   - IMDB

جاناتان که در اعماق افسردگی و غم و اندوه غرق شده بود، از خشم می سوخت و به دلیل اعتیاد به الکل در زنجیر بود، دیگر نمی توانست این کار را انجام دهد. جاناتان پس از از دست دادن پدرش به عنوان یک پسر جوان، مواجهه با صحنه های مرگ وحشتناک بی شماری در حین انجام وظیفه، و مرگ پسرش، به دنیا روی آورد تا پاسخ دهد - فقط تاریکی را پیدا کرد. جاناتان در مواجهه با تهدید از دست دادن تمام آنچه برای او باقی مانده است به ایمان روی می آورد و امید و رستگاری می یابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Survivor

6.8   - IMDB

هری هفت بوکسوری است که برای زنده ماندن با دیگر زندانیان در اردوگاه های کار اجباری جنگید. او که از خاطرات و احساس گناه خود تسخیر شده است، سعی می کند از مبارزات برجسته علیه اسطوره های بوکس مانند راکی ​​مارسیانو به عنوان راهی برای یافتن دوباره عشق اول خود استفاده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Flee

7.9   - IMDB

امین که بیشتر از طریق انیمیشن برای محافظت از هویتش روایت می شود، به گذشته خود به عنوان یک کودک پناهنده از افغانستان نگاه می کند و با رازی دست و پنجه نرم می کند که به مدت 20 سال مخفی مانده است. یک مستند مهیج که با ترکیبی از انیمیشن و تصاویر آرشیوی ساخته شده است، داستانی بسیار قدرتمند از یک بازمانده همجنسگرای افغان و نیاز او به رویارویی با گذشته خود برای داشتن آینده ای واقعی را روایت می کند. امین به عنوان یک خردسال بدون همراه از افغانستان وارد دانمارک شد. امروز در 36 سالگی، او یک دانشگاهی موفق است و با دوست پسر قدیمی خود ازدواج می کند. رازی که او بیش از 20 سال پنهان کرده بود، زندگی ای را که برای خود ساخته است را تهدید می کند. او برای اولین بار است که داستان خود را با دوست صمیمی خود به اشتراک می گذارد. FLEE ملیلهای خیرهکننده از تصاویر و خاطرات را به هم میپیوندد تا داستان عمیقاً تأثیرگذار و اصلی مرد جوانی را بیان کند که با گذشته آسیبدیدهاش دست و پنجه نرم میکند تا خود واقعیاش و معنای خانه را بیابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gierek

4.5   - IMDB

فیلمی درباره مردی که در پسزمینه تاریخچهای از لهستان دارد. ادوارد گیرک یکی از مهمترین شخصیت های قرن بیستم در حافظه جمعی مردم لهستان است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Most Reluctant Convert

6.8   - IMDB

سفری به زندگی اولیه سیاس لوئیس و داستان تبدیل دراماتیک او درباره درگیری درونیاش.

زیر‌نویس فارسی فیلم Man of God

6.9   - IMDB

تبعید به ناحق، محکوم بدون محاکمه، تهمت بی دلیل. مرد خدا آزمایش ها و مصیبت های قدیس نکتاریوس اگینا را به تصویر می کشد، در حالی که او در هنگام موعظه کلام خدا نفرت ناعادلانه دشمنان خود را تحمل می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rescued by Ruby

7.1   - IMDB

یک سرباز ایالتی در حال تعقیب رویای خود برای پیوستن به یک واحد نخبه K-9، با همکار خود شریک می شود: توله پناهگاه باهوش اما شیطان، روبی. براساس داستانی واقعی.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری