ژانر داستان عاشقانه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر داستان عاشقانه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستان عاشقانه
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستان عاشقانه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Beauty

3.8   - IMDB

خواننده جوانی که در آستانه یک حرفه امیدوارکننده قرار دارد، خود را بین یک خانواده سلطهگر، فشارهای صنعت و عشقش به دوست دخترش میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Back to Lyla

6.1   - IMDB

پس از اینکه متوجه میشود ممکن است به زودی بمیرد، یک مرد جوان ترسو به همراه دوستان دوران کودکیاش که از هم جدا شدهاند و خشمگین هستند، در جستجوی پایان یافتن دلیل ترک زندگیاش هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Press Play

5.5   - IMDB

لورا و هریسون عاشقانهای عالی دارند که بر اساس عشق مشترک به موسیقی بنا شده است. پس از یک تصادف مرگبار، لورا این فرصت را پیدا می کند که عشق زندگی خود را نجات دهد، زمانی که متوجه می شود که میکس آنها می تواند او را در زمان به عقب برگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Learn to Swim

6   - IMDB

دزی ویلیامز، نوازنده ساکسیفون جاز تورنتو، از گروه خود کنارهگیری میشود و سعی میکند روزهای خود را به عنوان یک تکنسین تعمیر ساز در خلوت بگذراند، اما خاطراتش، درد فزایندهای در فکهایش، و همسایهای جدید سرزده او را تسخیر کرده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love & Gelato

5.2   - IMDB

لینا در آستانه فارغ التحصیلی از دبیرستان است و آینده خود را در MIT در نظر گرفته است. اما وقتی مادرش بیمار می شود، لینا را تشویق می کند که راه او را دنبال کند و "تابستان یک عمر" را در رم داشته باشد. او با استفاده از دفتر خاطرات قدیمی مادرش به عنوان یک راهنما، به کاوش در شهر رمانتیک و جادویی می پردازد، جایی که ممکن است عشق را پیدا کند... و البته ژلاتو.

زیر‌نویس فارسی فیلم Zero Avenue

3.4   - IMDB

یک نرد تنها در روز تولدش یک سلطه گر را استخدام می کند و مجموعه ای از نقش آفرینی ها را راه اندازی می کند که او را متقاعد می کند که مادرش تناسخ یافته است... و او سزاوار انتقام است. ZERO AVENUE ترکیبی بی نظیر از کمدی پوچ و فولکلور-ترسناک است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Score

6.8   - IMDB

دو کلاهبردار کوچک، مایک و تروی، در یک ماموریت هستند - "امتیاز" - که هر دو انتظار دارند شرایط آنها را تغییر دهد. در یک کافه کنار جاده، در حالی که آنها منتظر تحویل گرفتن هستند، تروی عاشق پیشخدمت گلوریا می شود و شروع به زیر سوال بردن انتخاب های زندگی خود می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Fake Boyfriend

4.9   - IMDB

یک مرد جوان در یک موقعیت دشوار از توصیه های بهترین دوست غیر متعارف خود پیروی می کند و از رسانه های اجتماعی برای ایجاد یک دوست پسر جعلی استفاده می کند تا معشوق سابق وحشتناک خود را از زندگی اش دور نگه دارد. اما وقتی او با عشق واقعی زندگیاش روبرو میشود، همه چیز نتیجه معکوس میدهد و قطع رابطه با دوست پسر قلابیاش سخت میشود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری