ژانر داستان عاشقانه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر داستان عاشقانه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستان عاشقانه
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستان عاشقانه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Valet

6.7   - IMDB

اولیویا، ستاره مشهور سینمای جهان، زمانی که یک پاپاراتزی از او با معشوق متاهلش، وینسنت عکس می گیرد، با یک فاجعه روابط عمومی روبرو می شود. پیشخدمت سخت کوش آنتونیو به طور تصادفی در همان عکس ظاهر می شود و برای پوشاندن به عنوان دوست پسر جدید اولیویا استخدام می شود. این حقه با اولیویا آنتونیو را در کانون توجه و هرج و مرج غیرمنتظره قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Out of My League

6.1   - IMDB

مارتا ممکن است یتیم باشد، و ممکن است تحت تاثیر یک بیماری کشنده قرار گیرد، با این حال او مثبت ترین فردی است که می توان ملاقات کرد. او می خواهد یک پسر به او دل کند. نه هیچ پسری - خوش تیپ ترین از همه. یک روز، او ممکن است همتای خود را پیدا کرده باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم She's Out of My League

6.4   - IMDB

هنگامی که او شروع به قرار ملاقات با مولی زرق و برق دار می کند، مامور امنیتی فرودگاه ناامن کرک نمی تواند آن را باور کند. از آنجایی که دوستان و خانواده او تردیدهای خود را در مورد دوام این رابطه به اشتراک می گذارند، کرک هر کاری که می تواند انجام می دهد تا برای همیشه مولی را از دست ندهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Butter

5.5   - IMDB

پسری چاق تنها که همه او را "کره" صدا می زنند، در شرف ساختن تاریخ است. او می خواهد خودش را تا سر حد مرگ در اینترنت بخورد - و همه به تماشای آن دعوت شده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Benji

6.3   - IMDB

بنجی ولگردی است که با این وجود راه خود را به قلب تعدادی از اهالی شهر رسانده است، که هر زمان که میگذرد به او غذا و توجه میکنند. مورد علاقه خاص او یک جفت کودک هستند که برخلاف میل والدینشان به او غذا می دهند و با او بازی می کنند. با این حال، وقتی بچه ها ربوده می شوند، والدین و پلیس برای یافتن آنها در تلاش هستند. فقط بنجی می تواند آنها را ردیابی کند، اما آیا او به موقع خواهد بود؟ اگر بتواند روزی را نجات دهد، ممکن است خانه دائمی را که آرزویش را داشته است پیدا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Downton Abbey: A New Era

7.5   - IMDB

ساکنان داونتون ابی به ماجراجویی جدیدی می پردازند که آنها را به یک ویلای اسپانیایی می برد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sisterhood of the Traveling Pants

6.5   - IMDB

چهار دوست صمیمی (تیبی، لنا، کارمن و بریجت) که یک شلوار مرموز میخرند که با وجود اندازههای متفاوت به هر کدام از آنها میآید و به هرکسی که آن را میپوشد، احساس شگفتانگیزی میدهد. وقتی با احتمال گذراندن اولین تابستان جدا از هم روبرو می شوند، دوستان تصمیم می گیرند که شلوار را عوض کنند تا هر دختر به نوبه خود از جادو لذت ببرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crush

6.2   - IMDB

هنگامی که یک هنرمند جوان مشتاق مجبور می شود به تیم آهنگسازی دبیرستانش بپیوندد، از آن به عنوان فرصتی برای تعقیب دختری که مدت ها به او علاقه داشته است استفاده می کند. اما او به زودی متوجه می شود که عاشق یک هم تیمی غیرمنتظره می شود و متوجه می شود که عشق واقعی چه احساسی دارد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری