ژانر داستان عاشقانه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر داستان عاشقانه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستان عاشقانه
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستان عاشقانه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم 365 Days: This Day

2.5   - IMDB

لورا و ماسیمو برگشتهاند و داغتر از همیشه هستند. اما شروع جدید این زوج دوباره به دلیل روابط خانوادگی ماسیمو و مردی مرموز که وارد زندگی لورا می شود تا به هر قیمتی دل و اعتماد او را به دست آورد، پیچیده می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seal of Desire

4.2   - IMDB

یک روانشناس جذاب که در زوج درمانی تخصص دارد از مهارت های شهودی خود برای افشای همسران خیانتکار و اغوای همسران دلشکسته آنها استفاده می کند. اما بازیکن وقتی با زنی ملاقات می کند که می تواند او را در بازی خودش شکست دهد، تبدیل به یک پیاده می شود و خطوط بین عشق و اعتماد، اشتیاق و وسواس مبهم می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم On the Other Foot

2.7   - IMDB

بیلی پیچر یک نژادپرست است. دخترش با یک مرد سیاهپوست قرار ملاقات میگذارد و او را متقاعد میکند تا برای پذیرش فرهنگ شریک زندگیاش در یک کلیسای آفریقایی شرکت کند. او به طور معجزه آسایی صبح روز بعد در بدن یک سیاه پوست از خواب بیدار می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gabriel's Rapture: Part Two

5.7   - IMDB

در پنجمین قسمت از مجموعه دوزخ گابریل، شادی گابریل و جولیا توسط یک دانشجوی توطئه گر و سیاست دانشگاهی تهدید می شود. آیا وقتی گابریل با مدیریت دانشگاه مواجه می شود، تسلیم سرنوشت دانته می شود؟ یا او برای حفظ جولیا، بئاتریس خود، برای همیشه مبارزه خواهد کرد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Moonshot

5.5   - IMDB

در آینده ای که مریخ توسط بهترین امکانات بشری شکل گرفته و مستعمره شده است، دو دانشجوی بسیار متفاوت با یکدیگر متحد می شوند و یواشکی سوار یک شاتل فضایی به سیاره سرخ می شوند تا با دیگران مهم خود متحد شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Josee, the Tiger and the Fish

7.6   - IMDB

تسونئو با رویای غواصی در خارج از کشور، شغلی برای کمک به خوزی پیدا می کند، هنرمندی که تخیل او را بسیار فراتر از ویلچرش می برد. اما زمانی که جزر و مد بر ضد آنها می چرخد، یکدیگر را به مکان هایی می کشانند که هرگز فکرش را نمی کردند ممکن است، و الهام بخش عشقی مناسب برای یک کتاب داستان هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Without Ward

4   - IMDB

فیلم علمی-تخیلی عاشقانه مستقل WITHOUT WARD در آینده ای اتفاق می افتد که در آن یک دولت تک جهانی; قراردادگرایی، همه چیز را کنترل می کند. یک مخترع برجسته، وارد (مارتین لاندو) دارویی می سازد که به مردم اجازه می دهد به معنای واقعی کلمه در وحشیانه ترین رویاهای خود زندگی کنند. طی 20 سال آینده، 50 درصد از جمعیت جهان به مواد مخدر ختم میشوند، در حالی که اتحادیه یونایتد اسکوایر، وکلایی با اسلحههایی که با انجام و اجرای قراردادها به عنوان نیروی پلیس جهان عمل میکنند، از آنها مراقبت میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Messy

5   - IMDB

یک درام جنایی درباره یک فروشنده مواد مخدر بی پروا و دوست دختر خیانتکارش. گرفتار میان فریب و دروغ، آنها در تلاش برای اعتماد به یکدیگر هستند، در حالی که با مخالفت پلیس و دشمنان خود روبرو می شوند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری