لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Silmido

7   - IMDB

در 31 ژانویه 1968، 31 کماندوی کره شمالی در یک ماموریت ناموفق برای ترور رئیس جمهور پارک چونگ هی به کره جنوبی نفوذ کردند. برای انتقام، ارتش کره جنوبی تیمی متشکل از 31 جنایتکار را در جزیره سیلمیدو گرد هم آورد تا کیم ایل سونگ را برای یک ماموریت انتحاری برای بازخرید افتخار خود بکشند، اما لغو شد و آنها را ناامید کرد. این بر اساس یک قیام نظامی در دهه 1970 است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blue Car

6.6   - IMDB

مگ 18 ساله با استعداد توسط پدرش رها شده و توسط مادر سختکوش مورد بی توجهی قرار گرفته است. دنیای او که به خاطر مراقبت از خواهر کوچکترش که از نظر عاطفی آشفته است، رها می شود. او در نوشتن شعر راهی پیدا می کند و از معلم انگلیسی اش آقای آستر حمایت می کند. اما چیزی که به عنوان یک رابطه مربیگری شروع شد کمی پیچیده تر می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Where Does Your Hidden Smile Lie?

تیم فیلمسازی ژان ماری استراوب و دانیل هویله، بدون اینکه از مأموریتی برای ساختن فیلمی در مورد مربیان و الگوهای زیباییشناختی خود بیم داشته باشد، با حساسیت و بصیرت فراوان روند دقیقی را که طی آن این دو فیلم خود را دوباره ویرایش میکنند، ضبط میکنند. و بحث بر سر هر قطع و تأثیر آن. ادغام نظراتی در مورد تأثیر چهره های متنوعی مانند چاپلین و آیزنشتاین، در مورد مفاهیم اخلاقی و زیبایی شناختی تکنیک فیلم و مواردی مانند ریتم، میکس صدا، و بازیگری. این فیلم تبدیل به یک تور دو نیرو می شود و ما را در اسرار سینما غوطه ور می کند که توسط برخی از بزرگترین سازندگان آن انجام می شود. کاستا این فیلم را هم اولین کمدی و هم اولین داستان عاشقانه خود می نامد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Elf

7.1   - IMDB

وروجک یک فیلم کمدی کریسمس آمریکایی محصول 2003 است که داستان یکی از الفهای بابانوئل (فرل) را روایت میکند که از هویت واقعی خود به عنوان یک انسان مطلع میشود و برای ملاقات با پدر بیولوژیکی خود (کان) به شهر نیویورک میرود و شادی کریسمس را در دنیایی پراکنده میکند. بدبین در حالی که او می رود.