ژانر انیمیشن زیر نویس فیلم و سریال

ژانر انیمیشن زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر انیمیشن
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر انیمیشن

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم My Sweet Monster

4.9   - IMDB

رسوایی در خانواده سلطنتی: شاهزاده خانم باربارا از قصر فرار کرد و در جستجوی یک شاهزاده خوش تیپ به جنگل رفت. با این حال، به جای ملاقات گرامی با معشوق، او توسط بوکا، خطرناک ترین سارق پادشاهی اسیر می شود. اما به سرعت مشخص می شود که شاهزاده خانم تندخو آماده است تا زندگی بوکا را به یک کابوس تبدیل کند، فقط برای رسیدن به هدفش. بنابراین واروارای بی قرار شروع به برقراری نظم خود در جنگل می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Monster Family 2

4.7   - IMDB

برای رهایی بابا یاگا و رنفیلد از چنگ میلا استار شکارچی هیولاها، خانواده Wishbone بار دیگر به یک خون آشام، هیولای فرانکنشتاین، یک مومیایی و یک گرگینه تبدیل می شوند، اما با کمک سه خفاش خانگی خود، خانواده هیولاها دوباره در سراسر جهان زوم می کنند. برای نجات دوستان خود، آشنایی های هیولایی جدید ایجاد کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rabbit Academy

مدرسه اسم حیوان دست اموز در آشوب است: اسم حیوان دست اموز شهر بزرگ لئو می خواهد عید پاک را لغو کند و این کار را با روباه ها متحد کند. آیا خرگوش های جوان عید پاک مکس، امی و دوستانشان می توانند از آن جلوگیری کنند؟ با مادام هرمیون عاقل، آنها "بسته قدرت" اسرارآمیز را تمرین می کنند و می آموزند که واقعاً به کسی اعتماد کردن - حتی یک روباه - به چه معناست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Koati

4.9   - IMDB

یک کت، یک پروانه و یک قورباغه با هم متحد می شوند تا از مار شیطانی که خانه های آنها را ویران می کند دوری کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Adventures of Peanut and Pig

4.6   - IMDB

جزیره شناور بهشت ​​گولا زیباترین مکان برای زندگی در جهان است تا اینکه روزی جزیره شروع به غرق شدن می کند! اکنون، این فروتوپیا در دردسر بزرگی قرار دارد و تیمی از میمونهای رقیب، یک خرگوش دانشمند، و یک خوک بامزه باید اختلافات خود را کنار بگذارند و از نقاط قوت منحصربهفرد خود برای نجات روز استفاده کنند، همه در عین حال در مورد دوستی و شجاعت یاد میکنند. در طول مسیر.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ginger's Tale

5.3   - IMDB

داستان با پاتر خوب، اما فقیر شروع می شود، که یک بار سنگ چخماق را پیدا می کند، یک مصنوع جادویی که صاحب آن را ثروتمند می کند، اما در عوض نفرین مرگ می فرستد. پاتر را می توان تنها با فداکاری شخصیت اصلی - دختری به نام توینکل - نجات داد. او بدون تردید برای نجات دوستش می شتابد و به او کمک می کند تا بفهمد عشق و کار صادقانه مهم تر از پول و قدرت است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The House

6.8   - IMDB

در دوره های مختلف، یک خانواده فقیر، یک توسعه دهنده مضطرب و یک صاحبخانه خسته به یک خانه مرموز در این کمدی تاریک متحرک گره خورده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Josee, the Tiger and the Fish

7.6   - IMDB

تسونئو با رویای غواصی در خارج از کشور، شغلی برای کمک به خوزی پیدا می کند، هنرمندی که تخیل او را بسیار فراتر از ویلچرش می برد. اما زمانی که جزر و مد بر ضد آنها می چرخد، یکدیگر را به مکان هایی می کشانند که هرگز فکرش را نمی کردند ممکن است، و الهام بخش عشقی مناسب برای یک کتاب داستان هستند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری