ژانر ورزشی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر ورزشی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ورزشی
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ورزشی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Vince Carter: Legacy

7   - IMDB

اوج و پایینهای خارقالعاده وینس کارتر، قهرمان ۸ دوره آلاستار و اسلم دانک را بررسی میکند و به دوران حرفهای بسکتبال رکوردشکنی ۲۲ فصل خود نگاه میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم She Ball

2.8   - IMDB

She Ball عشق بازی را از طریق مبارزات Avery Watts دنبال میکند، کسی که بدترین لیگ خیابانی زنان در شهر را استخدام میکند تا به او کمک کند تا مرکز اجتماعی اینگلوود را نجات دهد، که او مدیریت میکند، همه در حالی که تلاش میکند دختر هفت سالهاش را بزرگ کند. ::تنوع

زیر‌نویس فارسی فیلم The Match

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی بهار 1944، زمانی که نازی ها در روز تولد آدولف هیتلر یک مسابقه فوتبال بین تیمی از زندانیان اردوگاه و یک تیم نخبه نازی ترتیب دادند. مسابقه ای که زندانیان مصمم به پیروزی هستند، مهم نیست چه اتفاقی می افتد

زیر‌نویس فارسی فیلم Gerri Curls

7   - IMDB

گوردون (مایک گروگان) با متحدی بعید (KK Brunson) به نیروها می پیوندد تا با خواهر ناتنی خود (رناتا برسیانی) برای ارثیه خانوادگی و جایگاه شایسته خود در میان نخبگان فرفری فلوریدا جنوبی مبارزه کند.::سرگرمی سیب سبز.

زیر‌نویس فارسی فیلم 12 Mighty Orphans

6.9   - IMDB

یک مربی فداکار فوتبال دبیرستانی که توسط گذشته اسرارآمیز خود تسخیر شده است، تیمی از کودکان یتیم را به مسابقات قهرمانی ایالتی در طول رکود بزرگ هدایت می کند و در این راه الهام بخش یک ملت شکسته می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Strider

5.5   - IMDB

جودی، یک دختر نوجوان تنها، به هانا، یک مربی بدنام می پیوندد. آنها با هم یک دوره آموزشی تابستانی را برای بازی های پینکل، بزرگترین مسابقه دو و میدانی در ساحل شرقی سپری می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dream Round

4.7   - IMDB

جو بونا پس از مرگ همسر مهربان و دو فرزند کوچکش که 15 سال پیش در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند، در زندگی دست و پنجه نرم می کند. جو با این شانس الهام می گیرد که دور رویایی زندگی خود را بازی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Odd Man Rush

5.3   - IMDB

وقتی بابی سندرز هاکی از هاروارد وارد لیگ های کوچک سوئد می شود، رابطه او با دختر در بازار محلی او را مجبور می کند تا قبل از مداخله خدایان هاکی با واقعیت رویای NHL دوران کودکی خود روبرو شود.::rstabc

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری