ژانر کمدی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر کمدی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Spy Who Never Dies

5.1   - IMDB

یک جاسوس در سطح جهانی عاشق یک زن بعید می شود و باید چگونگی برقراری رابطه با یک فرد عادی را در حالی که اطرافیان او سعی می کنند هم رابطه و هم خیلی چیزهای دیگر را از بین ببرند، بیابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hollywood Stargirl

5.6   - IMDB

هنگامی که مادر استارگرل به عنوان طراح لباس در یک فیلم استخدام می شود، آنها به لس آنجلس نقل مکان می کنند، جایی که استارگرل به سرعت با مجموعه ای از شخصیت ها درگیر می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Double Threat

4.4   - IMDB

زنی جوان با شخصیتی دوپاره با اوباش های بی رحم در دم خود با مردی درگیر زیارت در سراسر کشور می شود تا خاکستر برادرش را پراکنده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fire Island

6.7   - IMDB

دو دوست صمیمی همجنسگرا به «پاین» سفر میکنند، دهکدهای در جزیره آتش نیویورک که کانونی برای فرهنگ عجیب و غریب است. در طول تعطیلات خود، آنها با دوستان خود مهمانی می کنند و با دو مسافر دیگر که بسیار ثروتمندتر هستند، معاشقه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Unhuman

4.2   - IMDB

پس از تصادف اتوبوس مدرسه آنها، گروهی از دانشآموزان دبیرستانی در حالی که سعی میکنند گروهی از وحشیهای غیرانسانی را از بین ببرند، وارد یک مبارزه وحشتناک برای بقا میشوند... قبل از اینکه اول یکدیگر را بکشند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Genie's Tail

5.4   - IMDB

زمانی که یک توله سگ لامپ جن را که در آن دو برادر جنجال برانگیز و پر سر و صدا قرار دارد، بیرون میآورد، یک حمله جادویی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Righteous Ties

چی سونگ که یک مافیای عجیب و غریب اما وفادار است به خاطر نقشی که در یک درگیری باندی داشت به زندان فرستاده می شود. اما هنگامی که والدینش مورد حمله اوباش رقیب قرار میگیرند و افراد خودش هیچ اقدامی نمیکنند، او متوجه میشود که یک دهه وفاداری به باند بیهوده شده است. او که مصمم به رویارویی با رئیس خود است، راهی برای فرار از زندان با هم زندانیانش پیدا می کند. در همین حال، به دوستش جو جونگ وظیفه داده می شود که چی سونگ را متوقف کند و او را مجبور می کند بین پیوند دوستی و وفاداری به باند یکی را انتخاب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Emergency

6.1   - IMDB

آماده برای یک شب مهمانی افسانه ای، سه دانشجوی کالج باید مزایا و معایب تماس با پلیس را در هنگام مواجهه با یک موقعیت غیرمنتظره بسنجید.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری