ژانر کمدی (تلویزیونی) زیر نویس فیلم و سریال

ژانر کمدی (تلویزیونی) زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی (تلویزیونی)
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی (تلویزیونی)

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Thats So Raven - Season 1

ریون باکستر یک دختر دبیرستانی است. او در طراحی مد بسیار با استعداد است. او یک توانایی ویژه دارد این است که می تواند اتفاقات را در آینده نزدیک به روشی مبهم ببیند، گاهی اوقات در گذشته. مشکل از احساس ریون شروع می شود. ریون با دو دوستش ادی توماس و چلسی دانیل مشکلات را به روش خودش حل کرده است. اما قوز ریون گاهی اوقات زندگی او را پیچیده تر می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Friends - Season 1

دوستان - فصل 1 کمدی آمریکایی است و داستان گروهی از دوستان نزدیک از جمله مونیکا، راس، فیبی، چندلر، ریچل، جوی را روایت می کند. آنها پر از شور و شوق و عشق منهتن در شهر زیبای نیویورک هستند. داستان حول محور چیزهای کوچک بسیار عادی در زندگی روزمره می چرخد ​​که هر کسی می تواند در مورد عشق، در مورد زندگی و در مورد روابط پیچیده خود بیابد...

زیر‌نویس فارسی سریال Friends - Season 2

در فصل دوم، بینندگان با زندگی خصوصی هر یک از شخصیتها بیشتر آشنا میشوند و شاهد تغییرات بزرگی در زندگی آنها هستند: فیبی عروسی داشت، راس و ریچل عاشقتر میشوند، مونیکا قدم بزرگی در کار و عشق دارد. در حالی که چندلر و جوی هنوز در مشکلات رابطه گیر کرده اند ... آنها همچنان با مسائل بزرگتری نسبت به خشم و سرگرمی روبرو هستند!

زیر‌نویس فارسی سریال Friends - Season 3

دوستان - فصل 3 همچنان درگیر مشکلاتی است که حول زندگی شش دوست می چرخد: ریچل شروع به کار در بلومینگدیل می کند. راس به همکار ریچل - مارک - حسادت می کند. راس در حالت مستی با زن دیگری خوابید که رابطه او با ریچل را به هم زد. در همین حال، چندلر برای مقابله با جدایی آنها دشوار است زیرا او را به یاد طلاق والدینش می اندازد. فیبی با پیچیدگی خانواده اش آشنا می شود. جوی با شریک بازیگری خود کیت رابطه برقرار می کند، در حالی که مونیکا رابطه کوتاهی را با میلیونر پیت بکر آغاز می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Shameless - Season 3

8.6   - IMDB

فصل 3 با اتفاقات بسیار بزرگی از گالاگر همراه می شود: رابطه فیونا و جیمی با چالش های بزرگی روبرو می شود، فرانک می خواهد بچه ها را از فیونا پس بگیرد که باعث می شود او با مشکل روبرو شود، ایان متوجه می شود که هنوز عاشق میکی است و زوج همسایه کیو و تلاش V با روش های عجیب و غریب برای بچه دار شدن…

زیر‌نویس فارسی سریال Shameless - Season 2

8.6   - IMDB

فیلمهای هنوز تاثیرگذار، هنوز هم شوخیهای سرگرمکننده از خانوادهای که با استفاده از هر پنی به دست آمده با زندگی دست و پنجه نرم میکنند. هنوز هم آدم های یک سال پیش ... همه برمی گردند و داستان قبلی خود را در فیلم ادامه می دهند که تابستان به گالاگر می رسد!

زیر‌نویس فارسی سریال Shameless - Season 1

8.6   - IMDB

داستان Shameless از مبارزه خانواده ای که در پایین جامعه زندگی می کنند با تمام ترفندها برای امرار معاش صحبت می کند، هم حقه های مهربانانه و هم کثیف دارد. اما در آن آشفتگی کثیف میل عشق خانوادگی، آرزوی خوشبختی و رویاها وجود دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Fresh Off The Boat - Season 1

7.8   - IMDB

Fresh Off The Boat (فصل 1) فیلمی در مورد خانواده تایوانی است که از واشنگتن دی سی به اورلاندو نقل مکان می کنند تا اعتقاد به زندگی جدید در این "سرزمین موعود" را در اینجا بیان کنند. آنها در نیمه آخر دهه 90 یک رستوران باربیکیو افتتاح کردند. در حالی که مادر با جریان فرهنگ آمریکایی دست و پنجه نرم می کرد، پدر با "رویای آمریکایی" خود هیجان زده بود. 3 پسر آنها، ادی و دو برادرش در تلاشند تا با دوستان جدیدی در مدرسه ارتباط برقرار کنند. فیلم از نیمی از خنده و نیمی از گریه پر شده است. این منظره ای از آسیایی ها در آمریکا است.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری