ژانر کمدی (تلویزیونی) زیر نویس فیلم و سریال

ژانر کمدی (تلویزیونی) زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی (تلویزیونی)
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر کمدی (تلویزیونی)

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال 2 Broke Girls - Season 2

6.6   - IMDB

فصل 2 "2 Broke Girls" با یک ویژگی بسیار خاص شروع می شود: مکس و کارولین به ملاقات پدر کارولین در زندان می روند و او در مورد مخفی کاری پنهان شده در جایزه اسب سواری کارولین به آنها می گوید. بعد چه اتفاقی می افتد؟

زیر‌نویس فارسی سریال 2 Broke Girls - Season 1

6.6   - IMDB

این فیلم حول محور زندگی دو دختر جوان و کارولین چانینگ مکس بلک می باشد. یک خانم پولدار، قدبلند، بلوند، با استعدادهای تجاری باید با اکراه با یک کولی، موهای درشت، کوتاه، سیاه اما یک نانوایی با استعداد زندگی کند. زندگی آنها چگونه خواهد بود وقتی که هم ظاهر و هم شخصیت مخالف باشند؟ همه چیز در 2 Broke Girls فاش خواهد شد…

زیر‌نویس فارسی سریال 2 Broke Girls - Season 3

6.6   - IMDB

در فصل 3 سریال «2 Broke Girls»، زمانی که اخبار مربوط به یک حادثه تکان دهنده مربوط به یک ستاره راک پخش میشود، کسبوکار برای پنجره جدید کیک کوچک مکس و کارولین رونق گرفت. بعد چه اتفاقی می افتاد.

زیر‌نویس فارسی سریال Shameless - Season 5

8.6   - IMDB

در فصل 5 سریال تلویزیونی Shameless، یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی، گالاگرها با جنبههای منفی نوسازی شخصی و شهری مواجه میشوند، زیرا فرانک، فیونا، لیپ و خانواده و دوستانشان به هم میپیوندند تا با انبوهی از هیپسترهای مهاجم و واقعی مبارزه کنند. دلالان املاک در ساوت ساید محبوبشان. اجازه دهید از سریال لذت ببرید تا حقایق جالب تر را ببینید!

زیر‌نویس فارسی سریال Undateable - Season 1

7.2   - IMDB

Undateable (فصل 1) حول محور دنی برتون یک مجرد 30 ساله بامزه می چرخد. هنگامی که بیشتر دوستانش ازدواج کردند، تصمیم گرفت برای یافتن نیمه دیگر خود سفری را آغاز کند.

زیر‌نویس فارسی سریال How I Met Your Mother - Season 3

8.3   - IMDB

پس از جدایی از تد، رابین از راه دور با دوست پسر جدیدی بازگشت. تد با خلق و خوی بد، به تدریج عاشق استلا میشود و یک متخصص پوست به او کمک میکند تا خالکوبیها را پاک کند. با این حال، تد پس از نگرانی در مورد دوست دختر سابقش رابین، با بارنی اختلاف پیدا کرد. داستان عشق تد و استلا چگونه پیش خواهد رفت؟ آیا دوستی بین تد و بارنی قابل التیام است؟

زیر‌نویس فارسی سریال How I Met Your Mother - Season 2

8.3   - IMDB

در ادامه داستان «چگونه با مادرت آشنا شدم»، قسمت دوم داستان تد را روایت می کند. پس از جستجوی طولانی، سرانجام "دختر رویایی" تد ظاهر شد. او یک دختر اسرارآمیز زیبا به نام رابین است، اما آیا وقتی مشکلات ناگفته ای در اطراف تد و رابین قرار می گیرند، همه چیز عالی خواهد بود؟

زیر‌نویس فارسی سریال How I Met Your Mother - Season 1

8.3   - IMDB

"چگونه با مادرت آشنا شدم" داستان شخصیت اصلی است - تد ماسبی که داستان عشق او و مادرشان را برای فرزندانش تعریف می کند. تد یک پسر 27 ساله پس از نامزدی هم اتاقی اش مارشال با بهترین دوستش لیلی پس از 9 سال آشنایی می خواهد ازدواج کند. تد با کمک بارنی «متخصص معاشقه» وارد جستجوی «نیمی» از زندگی خود شده است.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری