ژانر وحشت زیر نویس فیلم و سریال

ژانر وحشت زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر وحشت
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر وحشت

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Cauldron of Blood

4   - IMDB

یک مجسمهساز نابینا روی اپوس مگنوم خود کار میکند، غافل از اینکه اسکلتهایی که برای آرماتور استفاده میکند، بقایای قربانیان همسر شرورش است و او هدف بعدی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Infernal Trio

6.3   - IMDB

مارسی، 1919. ژرژ سارت یک وکیل برجسته و مورد احترام است که اخیراً به دلیل خدماتش در جنگ جهانی اول مورد تقدیر قرار گرفته است. او به عنوان معشوقه خود فیلومن اشمیت، یک زن جوان آلمانی را که به تازگی شغل و خانه خود را از دست داده است، در نظر می گیرد. برای اینکه فیلومن بتواند در فرانسه بماند، ژرژ برای او شوهری پیدا میکند که یک ماه پس از عروسی به دلایل طبیعی میمیرد. ژرژ این ترفند را با خواهر فیلومن، کاترین، تکرار می کند - او را با پیرمردی ازدواج می کند که به طور ناگهانی می میرد تا سه نفر مکر بتوانند از بیمه عمر او سود ببرند. وقتی یکی از شرکای این طرح، مارسل شامبون، آنها را تهدید به باج گیری می کند، ژرژ و دو معشوقه اش چاره ای جز کشتن او و معشوقه اش ندارند...

زیر‌نویس فارسی فیلم Remember Me

7.1   - IMDB

رز در خانه ای ناشناخته به دنبال یک تصادف شدید رانندگی با از دست دادن حافظه و عدم توانایی راه رفتن بیدار می شود. مادر و دوست پسرش برای کمک به او آنجا هستند. رز می خواهد زندگی خود را قبل از تصادف جمع کند. همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم V for Vengeance

4.4   - IMDB

پس از فهمیدن اینکه خواهر یا برادر کوچکترشان از یک اقدام آدم ربایی قبلی که منجر به کشته شدن والدینشان شد، فرار کرده است، دو خواهر باید با هم متحد شوند تا او را از دست گروهی از خون آشام های تشنه به خون نجات دهند. تورن و گروه مردگانش برای انتقام و کنترل یک واکسن خون آشام به زودی متوجه می شوند که با خانواده اشتباهی سر و کله زده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tales from the Other Side

4.1   - IMDB

سه بچه به دنبال این بودند که افسانه ای ترین شب هالووین را داشته باشند. ماجراجویی ترفند یا درمان آنها را به خانه اسطوره شهر محلی "مری ترسناک" می آورد. افسانه ها می گویند که او زنی از شر خالص است، اما یک چیز قطعی است - او فقط داستان های شبح آور درست را می داند تا ترس از زندگی خود را به این سه بچه بدهد. به اشتراک گذاری شش داستان منحصر به فرد که کودکان را در مسیری مرموز به سوی غیرمنتظره ها هدایت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Overnight

6.1   - IMDB

پس از اینکه یک آخر هفته عاشقانه به حاشیه میرود، یک زوج جوان خود را در یک هتل قدیمی میبینند، در حلقههای مرگ مرگبار گرفتار میشوند و طعمهای برای یک شیطان هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Unhuman

4.2   - IMDB

پس از تصادف اتوبوس مدرسه آنها، گروهی از دانشآموزان دبیرستانی در حالی که سعی میکنند گروهی از وحشیهای غیرانسانی را از بین ببرند، وارد یک مبارزه وحشتناک برای بقا میشوند... قبل از اینکه اول یکدیگر را بکشند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crimes of the Future

5.9   - IMDB

همانطور که گونه انسان با محیط مصنوعی سازگار می شود، بدن دستخوش دگرگونی ها و جهش های جدیدی می شود. با همراهی شریک زندگی خود کاپریس، هنرمند پرفورمنس مشهور، سائول تنسر، دگردیسی اندام های خود را به نمایش می گذارد. در همین حال، گروهی مرموز سعی می کنند از بدنامی سائول برای روشن کردن مرحله بعدی تکامل انسان استفاده کنند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری