ژانر دلهره آور زیر نویس فیلم و سریال

ژانر دلهره آور زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر دلهره آور
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر دلهره آور

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم There Are No Saints

4.6   - IMDB

مردی به جرمی که مرتکب نشده زندانی می شود. هنگامی که همسرش به قتل می رسد و پسرش ربوده می شود و به مکزیک برده می شود، او نقشه ای پیچیده و خطرناک برای نجات پسرش و انتقام قتل طراحی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Emergency

6.1   - IMDB

آماده برای یک شب مهمانی افسانه ای، سه دانشجوی کالج باید مزایا و معایب تماس با پلیس را در هنگام مواجهه با یک موقعیت غیرمنتظره بسنجید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Influence

6.2   - IMDB

یک مادر مجرد وقتی دخترش بالاخره در دبیرستان جدیدش دوست پیدا می کند بسیار خوشحال می شود. اما به زودی مشخص می شود که این گروه از دانش آموزان از قوانین اخلاقی خود پیروی می کنند که عجیب، خودمحور و احتمالاً خطرناک است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Captors

5.7   - IMDB

آلیس - یک قربانی قاچاق انسان که ده سال پیش به سختی از دست ربایانش فرار کرد - زمانی که یکی از بستگان او عمارت دورافتاده و پوشیده از برف را ترک میکند، با گذشته دردناک خود روبرو میشود. اگرچه خانه جدید ابتدا نوید فصل جدیدی در زندگی او را ارائه می دهد، آلیس به زودی توسط توهمات عجیب و غریب و دشمنان مرگبار محاصره می شود و باید برای زنده ماندن مبارزه کند و سلامت عقل خود را حفظ کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Morbid Colors

3.8   - IMDB

پس از بازگشت به خانه از آخرین سفر فراری خود، مایکا کاملاً مشابه نیست. رفتار عجیب درامر وحشی راک اند رول برای خواهر خوانده و هم گروهش، دوین، آشکارتر است. پس از یک قسمت وحشتناک در کنسرت یکی از خواهران، دوین منبع رفتار جدید مایکا را کشف می کند: عطش سیری ناپذیر برای خون انسان.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Huntress of Auschwitz

5.5   - IMDB

یک دختر جوان آمریکایی برای ردیابی نگهبان نازی مسئول قتل پدربزرگ و مادربزرگش به اروپا سفر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Seen Alive

5.6   - IMDB

لیزا که به زودی با شوهر سابقش ویل همراه است و او را به خانه پدر و مادرش میبرد، اما به طور مرموزی بدون هیچ اثری در حین توقف در پمپ بنزین ناپدید میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Paradise Cove

4.1   - IMDB

یک پیمانکار و همسرش به مالیبو نقل مکان می کنند تا خانه ساحلی مادرش را ورق بزنند، اما توسط یک خانم بی خانمان بی خانمان که زیر خانه زندگی می کند وحشت زده می شوند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری