ژانر دلهره آور زیر نویس فیلم و سریال

ژانر دلهره آور زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر دلهره آور
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر دلهره آور

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Good Neighbor

6.2   - IMDB

یک عصر کابوسآمیز برای دیوید، روزنامهنگار سابق نیویورک تایمز، رخ میدهد، زمانی که او و همسایه عجیب و غریب جدیدش رابرت، به طور تصادفی به دختری که سوار دوچرخهاش شده بود، برخورد میکنند. دیوید هولزده و سرگردان به رابرت اجازه میدهد او را متقاعد کند که از صحنه فرار کند و دختر را رها کند تا از زندگیاش محافظت کند. رابرت هیچ پشیمانی نشان نمی دهد و به نام دوستی کارهای غیرقابل توصیفی برای محافظت از راز انجام می دهد. اکنون که پلیس به طور کامل در حال تعقیب قاتل است، همه چیز از کنترل خارج می شود، زمانی که روزنامه محلی دیوید او را برای پوشش داستانی که در آن او با خواهر دختر متوفی ونسا ملاقات می کند، می فرستد. علیرغم شرایط و تمایل عمیق او برای یافتن قاتل خواهرش، این دو بلافاصله رابطه عاشقانهای برقرار میکنند، که دیوید را غافلگیر میکند و در عین حال رابرت را مجبور میکند تا اقداماتی وحشیانه برای حفظ دوست جدیدش انجام دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blowback

4.4   - IMDB

هنگامی که یک دزد اصلی در جریان سرقت بانک خرابکاری می شود و مرده می ماند، او به دنبال انتقام از خدمه سابق خود در یک زمان است. اکنون، با نزدیک شدن پلیس و اوباش، او در حال مسابقه زندگی خود است تا ثروتی ناگفته را در ارزهای دیجیتال از کسانی که او را دو برابر کرده اند، پس بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Collision

3.9   - IMDB

در طول یک روز سرنوشت ساز، یک تاجر فاسد و همسر اجتماعی اش برای نجات دخترشان از دست یک جنایتکار بدنام به رقابت می پردازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mid-Century

3.4   - IMDB

تعطیلات آخر هفته زن و شوهری در یک خانه تعطیلات مدرن در اواسط قرن، زمانی مرگبار میشود که شوهر متوجه میشود صاحبش یک بیمار روانی است که حیاط خلوتی از اسرار و طرحهای مدفون روی همسرش دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Watcher

6.3   - IMDB

در حالی که یک قاتل زنجیره ای شهر را تعقیب می کند، جولیا - بازیگر جوانی که به تازگی با شوهرش به شهر نقل مکان کرده است - متوجه یک غریبه مرموز می شود که او را از آن طرف خیابان تماشا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cryo

5.2   - IMDB

پنج دانشمند از خواب برودتی بیدار می شوند و خود را در یک مرکز زیرزمینی به دام می اندازند. بدون هیچ خاطره ای از اینکه چه کسی هستند یا چه مدت خواب بوده اند، متوجه می شوند که ممکن است بخشی از یک آزمایش علمی اشتباه بوده باشند. پس از یک سری اتفاقات عجیب، دانشمندان متوجه می شوند که در حال شکار هستند. آنها نمی دانند چه کسی یا به چه دلیل آنها را شکار می کند، اما دانشمندان شروع به شک می کنند که ممکن است یکی از آنها قاتل باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Wave

6.6   - IMDB

اگرچه تئوریسازی شده است، اما زمانی که یک گذرگاه کوهستانی بالای آبدره زیبا و باریک Geiranger در نروژ فرو میریزد و سونامی به ارتفاع بیش از 300 فوت ایجاد میکند، هیچکس واقعاً آماده نیست. یک زمین شناس یکی از کسانی است که در این میان گیر کرده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Attack on Finland

5.5   - IMDB

پذیرایی روز استقلال فنلاند با حمله به کاخ ریاست جمهوری و گروگان گرفتن رهبری ایالت به طرز بی ادبانه قطع می شود. مکس تانر از پلیس امنیت به عنوان مذاکره کننده در بحران گروگان گیری منصوب می شود، که به عنوان بخشی از یک طرح بزرگتر برای تضعیف امنیت اروپا آشکار می شود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری