ژانر دلهره آور زیر نویس فیلم و سریال

ژانر دلهره آور زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر دلهره آور
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر دلهره آور

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم V for Vengeance

4.4   - IMDB

پس از فهمیدن اینکه خواهر یا برادر کوچکترشان از یک اقدام آدم ربایی قبلی که منجر به کشته شدن والدینشان شد، فرار کرده است، دو خواهر باید با هم متحد شوند تا او را از دست گروهی از خون آشام های تشنه به خون نجات دهند. تورن و گروه مردگانش برای انتقام و کنترل یک واکسن خون آشام به زودی متوجه می شوند که با خانواده اشتباهی سر و کله زده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم White Elephant

4.9   - IMDB

یک مجری سابق نیروی دریایی وقتی مجبور به انجام کارهایی برای اوباش می شود باید با وجدان و قانون شرافت خود مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Unhuman

4.2   - IMDB

پس از تصادف اتوبوس مدرسه آنها، گروهی از دانشآموزان دبیرستانی در حالی که سعی میکنند گروهی از وحشیهای غیرانسانی را از بین ببرند، وارد یک مبارزه وحشتناک برای بقا میشوند... قبل از اینکه اول یکدیگر را بکشند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Deep in the Forest

2.8   - IMDB

Deep in the Forest داستانی هیجان انگیز درباره گروهی از افراد مترقی است که در طول یک جنگ داخلی در آینده نزدیک بین راست آمریکا و چپ آمریکایی مجبور می شوند در یک اقامتگاه اسکی دورافتاده پنهان شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Row 19

4.5   - IMDB

یک پزشک زن جوان و دختر 6 ساله اش در یک پرواز شبانه در یک طوفان سهمگین هستند. وقتی مسافران هواپیمای نیمه خالی به طور غیرقابل توضیحی شروع به مردن می کنند، تسلط زن بر واقعیت ضعیف می شود و او مجبور می شود بدترین کابوس دوران کودکی خود را دوباره زنده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Small Fortune

5   - IMDB

کوین (استیون اوتس) یک کشاورز ایرلندی خزه است که متعهد به روش سنتی خود برای انجام کارها به قیمت یک زندگی پردرآمدتر برای خود و همسر باردارش (لیان بالابان) است. هنگامی که او کیسه ای از پول را در سواحل جزیره پرنس ادوارد می بیند، تصمیم او برای مخفی نگه داشتن آن، دهکده ماهیگیری عجیب و غریبش را به یک صحنه جنایت در حال رشد تبدیل می کند، زیرا صاحبان پول تماس می گیرند. یک ثروت کوچک داستان مبارزه یک مرد برای تامین مخارج خانواده اش است و نیاز به کنار گذاشتن روش های قدیمی برای یادگیری پول همه چیز نیست. برگرفته از فیلم کوتاه Adam Perry برنده جایزه A Blessing from the Sea.

زیر‌نویس فارسی فیلم Superior

5.2   - IMDB

در حال فرار، ماریان به زادگاهش در شمال نیویورک باز می گردد تا با خواهر دوقلوی همسان خود، ویویان، مخفی شود. ماریان که تلاش می کند گذشته را پشت سر بگذارد، درباره دلیل بازگشتش دروغ می گوید و خواهرش را در تاریکی رها می کند تا اینکه دو دنیای آنها شروع به برخورد می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Zero Contact

3   - IMDB

این فیلم که در 17 کشور مختلف به طور کامل در طول همهگیری جهانی 2020 تولید شده است، پنج شخصیت را دنبال میکند که در سرتاسر جهان زندگی میکنند، که تنها به واسطه ارادتشان به بنیانگذار فقید و غول فناوری، فینلی هارت، مرتبط هستند. مجبور به همکاری برای خاموش کردن مخفی ترین اختراع هارت، ماشینی که یا راه حل مشکلات بشر است یا پایان زمین است.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری