ژانر ماجراجویی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر ماجراجویی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ماجراجویی
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ماجراجویی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Wolf Hound

3.8   - IMDB

فیلم Wolf Hound با الهام از واحد عملیات ویژه آلمانی واقعی KG 200 که هواپیماهای متفقین را به عنوان اسب تروا سرنگون، تعمیر و به پرواز درآورد، در فرانسه تحت اشغال آلمان در سال 1944 می گذرد و به دنبال اقدامات جسورانه کاپیتان خلبان جنگنده یهودی-آمریکایی است. دیوید هولدن هولدن که در پشت خطوط دشمن کمین کرده است، باید یک خدمه اسیر شده B-17 Flying Fortress را نجات دهد، از دشمن ظالمی که در هر مرحله او را تعقیب می کند فرار کند و نقشه ای را که می تواند به طور کامل نتیجه جنگ جهانی دوم را تغییر دهد، خنثی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Interceptor

4.5   - IMDB

یک ستوان ارتش از سالها آموزش تاکتیکی خود برای نجات بشریت از شانزده موشک هسته ای پرتاب شده به ایالات متحده استفاده می کند، زیرا یک حمله هماهنگ شده خشونت آمیز به طور همزمان ایستگاه رهگیر موشک از راه دور او را تهدید می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Checkered Flag or Crash

4.3   - IMDB

راننده ماشینهای مسابقهای با شارژ سخت «Walkaway» Madden (بیکر)، با نام مستعار که به دلیل سابقه دور شدن از تصادفات اتومبیل، فقط میخواهد در مسابقه بزرگ آفرود Manilla 1000 برنده شود. عکاس خبرنگار C.C. واین رایت (ساراندون) قصد دارد با او در آن مسابقه سوار شود. اما واکاوی فقط می خواهد از شر او خلاص شود. مروج تند صحبت بو کوکران (هاگمن) می خواهد مسابقه به هر وسیله ای که لازم باشد تکمیل شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Teen Titans Go! & DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse

5.4   - IMDB

لکس لوتور با کمک یک قدرت کریپتونی باستانی، ابرشرورهای جهان را متحد میکند تا تمام ابرقهرمانان زمین را به تصرف خود درآورد، تا زمانی که... فقط دختران سوپر قهرمان DC باقی میمانند تا جلوی لژیون عذاب را بگیرند. قهرمانان ما باید برای نجات ابرقهرمانان دیگر خود از منطقه فانتوم از ابعاد عبور کنند، اما یک چرخش اشتباه تصادفی آنها را به برج تایتان ها می برد - جایی که متحدان بسیار مورد نیاز را در تایتان های نوجوان پیدا می کنند!

زیر‌نویس فارسی فیلم Chip 'n Dale: Rescue Rangers

7   - IMDB

چند دهه از لغو سریال موفق تلویزیونی آنها، چیپ به عنوان فروشنده بیمه تسلیم یک زندگی خانگی در حومه شهر شده است. در همین حال، دیل تحت عمل جراحی CGI قرار گرفته و در مدار کنوانسیون نوستالژی کار میکند و ناامید است که روزهای شکوه خود را دوباره زنده کند. وقتی یکی از بازیگران سابق به طور مرموزی ناپدید می شود، چیپ و دیل باید دوستی شکسته خود را ترمیم کنند و برای نجات جان دوستشان، بار دیگر با شخصیت های کارآگاه رنجرز نجات خود روبرو شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snowy Bing Bongs Across the North Star Combat Zone

6.8   - IMDB

یک قطعه هنر پرفورمنس توسط گروه رقص مرکزی کوکون سه رقص کمدی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Revolutionary Girl Utena: The Movie

7.1   - IMDB

اوتنا تنجو در یک بازخوانی آزاد از سریال تلویزیونی دختر انقلابی یوتنا، به آکادمی اوهتوری میرسد، اما بلافاصله در یک سری دوئل برای دست همکلاسیاش آنتی هیمیا و قدرتی که ظاهراً در اختیار دارد، جذب میشود. در همان زمان، Utena دوباره با Touga Kiryuu، دوست دوران کودکی خود که به نظر می رسد رازهای پشت دوئل ها را می داند، متحد می شود. اوتنا باید آن رازها را برای خودش کشف کند، قبل از اینکه قدرت حاکم بر اوهتوری، او و دوستانش، جدید و قدیمی را ادعا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Benji

6.3   - IMDB

بنجی ولگردی است که با این وجود راه خود را به قلب تعدادی از اهالی شهر رسانده است، که هر زمان که میگذرد به او غذا و توجه میکنند. مورد علاقه خاص او یک جفت کودک هستند که برخلاف میل والدینشان به او غذا می دهند و با او بازی می کنند. با این حال، وقتی بچه ها ربوده می شوند، والدین و پلیس برای یافتن آنها در تلاش هستند. فقط بنجی می تواند آنها را ردیابی کند، اما آیا او به موقع خواهد بود؟ اگر بتواند روزی را نجات دهد، ممکن است خانه دائمی را که آرزویش را داشته است پیدا کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری