ژانر ماجراجویی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر ماجراجویی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ماجراجویی
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ماجراجویی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Bubble

6.3   - IMDB

در توکیوی متروکه ای که توسط حباب ها و ناهنجاری های گرانشی تسخیر شده است، یک مرد جوان با استعداد با دختری مرموز ملاقاتی سرنوشت ساز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Marooned

5.8   - IMDB

سه فضانورد پس از گذراندن چندین ماه در یک آزمایشگاه مداری، آماده بازگشت به زمین می شوند تا متوجه شوند که رانشگرهای دور مدارشان فعال نمی شوند. ناسا پس از اینکه در ابتدا فکر کرد ممکن است مجبور شوند آنها را در مدار رها کنند، تصمیم می گیرد تا یک نجات جسورانه را راه اندازی کند. نقشههای آنها به دلیل طوفانی که به سمت محل پرتاب حرکت میکند و کاهش عرضه هوا در کپسول فضانوردان پیچیده میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Other Side of Darkness

3.3   - IMDB

یک دختر 16 ساله یک هدیه تولد مرموز دریافت می کند که او و دوستانش را در مسیر تصادف ماجراجویانه به سمت نقشه ای برای از بین بردن شبکه برق آمریکا هدایت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Northman

7.2   - IMDB

شاهزاده آملث در آستانه مرد شدن است که پدرش توسط عمویش به طرز وحشیانه ای به قتل می رسد که مادر پسر را می رباید. دو دهه بعد، آملث اکنون یک وایکینگ است که در ماموریتی برای نجات مادرش، کشتن عمویش و انتقام از پدرش است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Escape Through Africa

3.7   - IMDB

در سال 1914، یک پرستار بریتانیایی به نام آن، از حمله به پاسگاه خود در آفریقا می گریزد. او که توسط یک حزب جنگی به رهبری آلمان شکار می شود و با کمک عمویش، یک کاپیتان ارتش، و جنگجویان محلی، سفری حماسی را در سراسر کشور تپه آفریقا آغاز می کند. او باید شجاعت را با آرمانهای صلحطلبانهاش متعادل کند تا یک دختر بومی را سالم به مادرش تحویل دهد، دوباره با شوهرش متحد شود و یک پاسگاه همسایه را از قتل عام نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Sweet Monster

4.9   - IMDB

رسوایی در خانواده سلطنتی: شاهزاده خانم باربارا از قصر فرار کرد و در جستجوی یک شاهزاده خوش تیپ به جنگل رفت. با این حال، به جای ملاقات گرامی با معشوق، او توسط بوکا، خطرناک ترین سارق پادشاهی اسیر می شود. اما به سرعت مشخص می شود که شاهزاده خانم تندخو آماده است تا زندگی بوکا را به یک کابوس تبدیل کند، فقط برای رسیدن به هدفش. بنابراین واروارای بی قرار شروع به برقراری نظم خود در جنگل می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Glory at Sea

6.3   - IMDB

گروهی از عزاداران و مردی از اعماق هادس آب دهان خود را از میان آوار نیواورلئان می سازند تا عزیزان از دست رفته خود را که در زیر دریا گیر افتاده اند نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rabbit Academy

مدرسه اسم حیوان دست اموز در آشوب است: اسم حیوان دست اموز شهر بزرگ لئو می خواهد عید پاک را لغو کند و این کار را با روباه ها متحد کند. آیا خرگوش های جوان عید پاک مکس، امی و دوستانشان می توانند از آن جلوگیری کنند؟ با مادام هرمیون عاقل، آنها "بسته قدرت" اسرارآمیز را تمرین می کنند و می آموزند که واقعاً به کسی اعتماد کردن - حتی یک روباه - به چه معناست.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری