ژانر ماجراجویی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر ماجراجویی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ماجراجویی
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ماجراجویی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Highwayman

7.3   - IMDB

دزد مشهور بزرگراه، دیک تورپین، خود را در حومههای انگلیسی میبیند که بهطور تصادفی، الیزابت، دختر شیطون ارل پمبروک را ربوده است. در حالی که نامزدش وینتروپ تلاش می کند تا آنها را ردیابی کند، الیزابت شروع به عاشق شدن با مرد شجاع بزرگراه می کند و برای تورپین چاره ای جز رویارویی با وینتروپ در مبارزه برای قلب الیزابت و ثروت او باقی نمی ماند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Adventures of Maid Marian

3.2   - IMDB

همه داستانهای رابین هود و خدمتکار ماریان را میدانند، اما این داستان اتفاقات بعدی است. از میان سایه ها، افسانه ای برمی گردد تا مردمش را از ظلم کلانتر رسوا شده ناتینگهام نجات دهد. رابین هود در جنگ باقی می ماند و ماریان باید مهارت های رزمی خود را آزمایش کند و داستان جدیدی خلق کند که در طول اعصار منادی خواهد شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Little Sorcerer

3.9   - IMDB

هنگامی که شاهزاده الکس در بدن یک موش به دام می افتد، الا و دوستانش راهی سفر می شوند تا مواد معجون جادویی را پیدا کنند که می تواند او را دوباره تغییر دهد. در تلاشی که خود سرنوشت را آزمایش می کند، متوجه می شوند که دوستی قوی ترین درمان از همه است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

7   - IMDB

دکتر استرنج، با کمک متحدان عرفانی قدیمی و جدید، از واقعیتهای متناوب و خطرناک چندگانه عبور میکند تا با یک دشمن مرموز جدید روبرو شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dinosaur World

3.1   - IMDB

بهترین بازیکنان از سراسر جهان گرد هم آمده اند تا موش های آزمایشگاهی راسل در بازی جدید او باشند، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. همه چشمشان به این جایزه است که به آنها فرصتی دوباره برای زندگی می دهد. طمع دوستی را در اختیار خواهد گرفت، متحدان دشمن خواهند شد و با هر حرکتی که در این دنیای ساخته شده پر از دایناسورها انجام می دهید، چیزهای غیرمنتظره به سراغ شما می آیند. فقط یک نفر می تواند پیروز بیاید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Belle

7.2   - IMDB

سوزو یک دانش آموز 17 ساله دبیرستانی است که با پدرش در یک شهر روستایی زندگی می کند. سوزو که بر اثر از دست دادن مادرش در سنین جوانی زخمی شده است، یک روز دنیای آنلاین عظیم "U" را کشف می کند و به عنوان آواتار خود، Belle، در این واقعیت جایگزین فرو می رود. طولی نمیکشد که تمام چشمان یو به بل دوخته میشود، زمانی که ناگهان چهرهای مرموز و اژدها مانند در مقابل او ظاهر میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Survive

4.4   - IMDB

هنگامی که هواپیمای آنها در یک کوه پوشیده از برف دورافتاده سقوط می کند، جین و پل باید به عنوان تنها بازماندگان برای زندگی خود بجنگند. آنها با هم سفری دلخراش را از بیابان آغاز می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bad Guys

6.9   - IMDB

هنگامی که بد نام بدنام پس از سال ها دزدی های بی شمار و تحت تعقیب ترین شرورهای جهان بالاخره دستگیر می شوند، آقای ولف معامله ای را انجام می دهد تا همه آنها را از زندان نجات دهد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری