ژانر اکشن زیر نویس فیلم و سریال

ژانر اکشن زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر اکشن
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر اکشن

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Blowback

4.4   - IMDB

هنگامی که یک دزد اصلی در جریان سرقت بانک خرابکاری می شود و مرده می ماند، او به دنبال انتقام از خدمه سابق خود در یک زمان است. اکنون، با نزدیک شدن پلیس و اوباش، او در حال مسابقه زندگی خود است تا ثروتی ناگفته را در ارزهای دیجیتال از کسانی که او را دو برابر کرده اند، پس بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ip Man: The Awakening

4.6   - IMDB

زمانی که ایپ من در سال های جوانی خود در هنگ کنگ تحصیل می کرد، به طور تصادفی درگیر پرونده ربودن زنان چینی توسط شرکت بریتانیایی استارک برای قاچاق در خارج از کشور شد. آیپ من پا می گذارد و با غربی ها می جنگد. او سه بار با جنگجویان بریتانیایی پاتون جنگید و از وینگ چون برای دفاع از حیثیت چینی های پایمال شده استفاده کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Wave

6.6   - IMDB

اگرچه تئوریسازی شده است، اما زمانی که یک گذرگاه کوهستانی بالای آبدره زیبا و باریک Geiranger در نروژ فرو میریزد و سونامی به ارتفاع بیش از 300 فوت ایجاد میکند، هیچکس واقعاً آماده نیست. یک زمین شناس یکی از کسانی است که در این میان گیر کرده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Attack on Finland

5.5   - IMDB

پذیرایی روز استقلال فنلاند با حمله به کاخ ریاست جمهوری و گروگان گرفتن رهبری ایالت به طرز بی ادبانه قطع می شود. مکس تانر از پلیس امنیت به عنوان مذاکره کننده در بحران گروگان گیری منصوب می شود، که به عنوان بخشی از یک طرح بزرگتر برای تضعیف امنیت اروپا آشکار می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Siege of Robin Hood

2.6   - IMDB

در زمان هرج و مرج و استبداد، ملت زمانی بزرگ انگلستان به طرز خطرناکی در آستانه انقلاب توده ای قرار می گیرد. پس از اینکه کلانتر بیرحم ناتینگهام دستور حمله وحشیانه به خانوادهاش را صادر میکند، مرد جوانی به نام رابین سوگند انتقام خونین را از مردان مسئول میگیرد و قول میدهد که آزادی را به کسانی که تحت حاکمیت ظالمانه قلمرو به دام افتادهاند بازگرداند. رابین و دست راستش، لنسلوت، با توصیه و راهنمایی مرلین، شعبده باز گوشه گیر، تیمی مرگبار از مبارزان تبعیدی و ماوریک های ماهر را استخدام می کنند تا روستاییان را برای یک حمله همه جانبه انفجاری به قلعه تاج جمع کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Spy Who Never Dies

5.1   - IMDB

یک جاسوس در سطح جهانی عاشق یک زن بعید می شود و باید چگونگی برقراری رابطه با یک فرد عادی را در حالی که اطرافیان او سعی می کنند هم رابطه و هم خیلی چیزهای دیگر را از بین ببرند، بیابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Double Threat

4.4   - IMDB

زنی جوان با شخصیتی دوپاره با اوباش های بی رحم در دم خود با مردی درگیر زیارت در سراسر کشور می شود تا خاکستر برادرش را پراکنده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم White Elephant

4.9   - IMDB

یک مجری سابق نیروی دریایی وقتی مجبور به انجام کارهایی برای اوباش می شود باید با وجدان و قانون شرافت خود مبارزه کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری