ژانر اکشن زیر نویس فیلم و سریال

ژانر اکشن زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر اکشن
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر اکشن

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Top Gun: Maverick

8.6   - IMDB

پیت میچل پس از بیش از سی سال خدمت به عنوان یکی از برترین خلبانان نیروی دریایی، جایی است که به آن تعلق دارد، به عنوان یک خلبان آزمایشی شجاع پاکت را فشار می دهد و از پیشرفت در رتبه ای که می تواند او را زمین گیر کند طفره می رود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Silmido

7   - IMDB

در 31 ژانویه 1968، 31 کماندوی کره شمالی در یک ماموریت ناموفق برای ترور رئیس جمهور پارک چونگ هی به کره جنوبی نفوذ کردند. برای انتقام، ارتش کره جنوبی تیمی متشکل از 31 جنایتکار را در جزیره سیلمیدو گرد هم آورد تا کیم ایل سونگ را برای یک ماموریت انتحاری برای بازخرید افتخار خود بکشند، اما لغو شد و آنها را ناامید کرد. این بر اساس یک قیام نظامی در دهه 1970 است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chuck Steel: Night of the Trampires

6.6   - IMDB

این دیگر سال 1985 نیست... سال 1986 است، و چاک استیل به گفته رئیس او، کاپیتان جک شیت، "بهترین پلیس لعنت بر نیرو" است. اما حتی این بدجنس، مرتد، توپ شل، گرگ تنها، پلیس در لبه، که طبق قوانین بازی نمیکند، وقتی فرماندار لسآنجلس تصمیم میگیرد ساعات صدور مجوز برای باشگاهها و بارها را کاهش دهد، کارش قطع میشود. موجی غیرقابل توضیح از ناپدید شدنهای پرمخاطب در شهر. همه ناپدید شدگان وجه مشترک یکسانی دارند، صحنه جنایت غرق در خون اما بدون هیچ نشانی از قربانی. پلیس گیج می شود تا زمانی که یکی از قربانیان موفق به فرار می شود. چاک برای مصاحبه با قربانی در بیمارستان می رود اما با پیرمرد دیوانه ای روبرو می شود که خود را آبراهام ون رنتال معرفی می کند. او به چاک ناباور هشدار می دهد که بلای شیطانی در شرف فرود آمدن بر شهر لس آنجلس است - بلای TRAMPIRES - یک ترکیب جهش یافته از خون آشام و ولگرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Revolutionary Girl Utena: The Movie

7.1   - IMDB

اوتنا تنجو در یک بازخوانی آزاد از سریال تلویزیونی دختر انقلابی یوتنا، به آکادمی اوهتوری میرسد، اما بلافاصله در یک سری دوئل برای دست همکلاسیاش آنتی هیمیا و قدرتی که ظاهراً در اختیار دارد، جذب میشود. در همان زمان، Utena دوباره با Touga Kiryuu، دوست دوران کودکی خود که به نظر می رسد رازهای پشت دوئل ها را می داند، متحد می شود. اوتنا باید آن رازها را برای خودش کشف کند، قبل از اینکه قدرت حاکم بر اوهتوری، او و دوستانش، جدید و قدیمی را ادعا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Vendetta

3.7   - IMDB

هنگامی که دخترش به قتل می رسد، ویلیام دانکن قانون را در دستان خود می گیرد و به دنبال قصاص می شود. او پس از کشتن اراذل خیابانی که مسئول مرگ او بود، خود را در میانه جنگ با برادر، پدر و گروه آنها میبیند، که به همان اندازه در جهنم هستند. آنچه در پی میآید یک بازی پرتنش انتقامجویانه است. در پایان، ویلیام متوجه می شود که تلاش برای انتقام هرگز برنده ای ندارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Legend of Zhao Yun

6.1   - IMDB

زمانی که تاکتیکها و جاهطلبیهای سیاسی غالب شد، ژائو یون برای نجات آدو و مقابله با 830000 سرباز کائو کائو پا پیش گذاشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eraser: Reborn

4.4   - IMDB

این بر اساس مارشال آمریکایی میسون پولارد است که در مهندسی مرگ جعلی شاهدانی که هیچ اثری از وجود آنها باقی نمیگذارد، متخصص است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Victim

4.9   - IMDB

آخرین قربانی یک فیلم هیجانانگیز نئو وسترن است که در جنوب غربی آمریکا اتفاق میافتد و به دنبال این است که کلانتر هیکی تلاش میکند تا بدترین موردی را که در شهر کوچکش دیده است، که احتمالاً توسط یک باند محلی خشن به رهبری یک جنایتکار ترسناک ایجاد شده، حل کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری