ژانر خانوادگی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر خانوادگی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر خانوادگی
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر خانوادگی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Greatest Inheritance

3.4   - IMDB

خواهر و برادرهای جدا شده به خانه برمی گردند تا مادر خود را دفن کنند و ارث خود را مطالبه کنند، اما متوجه می شوند که مادر متوفی آنها سند کل دارایی را در جایی از ملک مخفی کرده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Pinocchio: A True Story

4.3   - IMDB

پینوکیو جوان برای دیدن دنیا از خالق نابغه خود ژپتو همراه با اسب تیبالت فرار می کند و به سیرک مسافرتی می پیوندد که توسط قاتل مودجافوکو اداره می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Checkered Ninja 2

7   - IMDB

در نینجا شطرنجی 2، ما دوباره پسر الکس و نینجا شطرنجی را در شکار دیوانه وار برای شرور از اولین فیلم فیلیپ اپرمینت دنبال می کنیم. از آنجایی که Eppermint موفق می شود از محکومیت زندان در تایلند فرار کند، نینجا CHECKERED زنده می شود و به دنبال الکس می گردد. آنها با هم و با تمام خانواده الکس، اکنون باید به تایلند بروند تا Eppermint را شکست دهند. الکس و نینجا شطرنجی وارد یک ماموریت خطرناک می شوند، جایی که دوستی آنها گاهی تحت فشار شدید قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cheaper by the Dozen

5.9   - IMDB

این بازسازی از کلاسیک دوست داشتنی، به دنبال سوء استفاده های خشمگین یک خانواده ترکیبی 12 نفره، Bakers است، که در یک زندگی پر جنب و جوش در خانه حرکت می کنند و به طور همزمان کسب و کار خانوادگی خود را مدیریت می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Zog and the Flying Doctors

6.6   - IMDB

مروارید و گدابوت اکنون سه پزشک پرنده هستند و از موجوداتی مانند پری دریایی، اسب شاخدار و شیر عطسه مراقبت می کنند. با این حال هنگامی که آب و هوای بد آنها را مجبور به فرود در قصر می کند، مروارید توسط عمویش، پادشاه، حبس می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rescued by Ruby

7.1   - IMDB

یک سرباز ایالتی در حال تعقیب رویای خود برای پیوستن به یک واحد نخبه K-9، با همکار خود شریک می شود: توله پناهگاه باهوش اما شیطان، روبی. براساس داستانی واقعی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dreamer

6.8   - IMDB

بن کرین معتقد است که یک اسب مسابقه ای که به شدت آسیب دیده است، سزاوار شانس دیگری است. او و دخترش کِل، مادیان را به فرزندی قبول میکنند و آن را از قربانی شدن مالک نجات میدهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Remote

5   - IMDB

هنگامی که رندی 13 ساله مجبور می شود اسباب بازی های کنترل از راه دور خود را در خانه ای مدل نگهداری کند، به طور تصادفی با مخفیگاه سه فراری از زندان روبرو می شود. رندی با استفاده از اسباب بازی های کنترل از راه دور خود موفق می شود سه فراری را دستگیر کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری