ژانر خانوادگی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر خانوادگی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر خانوادگی
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر خانوادگی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Bibi Blocksberg

5.2   - IMDB

سرخوشی در نوستات: بی بی بلوکسبرگ با کمی جادوگری دو کودک را از سوختن نجات داد. در حالی که مادرش باربارا که خود یک جادوگر از گوشت و خون است، به دخترش بسیار افتخار می کند، پدر برنهارد، بیش از حد کار کرده و استرس دارد، به شدت از کارهای ماوراء طبیعی او رد می شود. سپس بیبی از والپورجیا، جادوگر ارشد، پیامی دریافت میکند: او میخواهد توپ کریستالی خود را دریافت کند، که در اوایل یک جادوگر «واقعی» از او میسازد. بی بی با افتخار از جاروش می پرد تا به سمت بلوکسبرگ، مقر جادوگران پرواز کند. اما رابعه، یکی از معدود جادوگران شیطان صفت، که در بدبختی و راز پیر شده است، از تمام شکوه و جلال او... و جوانی اش را غمگین می کند. و بنابراین رابعه اتفاقاتی را رقم می زند که به زودی زندگی بی بی را تکه تکه می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Where Is Anne Frank

6.3   - IMDB

این فیلم سفر کیتی، دوست خیالی که آن فرانک دفتر خاطرات خود را به او تقدیم کرده است را دنبال می کند. کیتی، نوجوانی آتشین، در آینده ای نزدیک در خانه آن فرانک در آمستردام از خواب بیدار می شود و سفری را آغاز می کند تا آن را که به اعتقاد او هنوز زنده است، در اروپای امروزی پیدا کند. در حالی که دختر جوان از دنیای مدرن شوکه شده است، با میراث آنه نیز روبرو می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Monster Family 2

4.7   - IMDB

برای رهایی بابا یاگا و رنفیلد از چنگ میلا استار شکارچی هیولاها، خانواده Wishbone بار دیگر به یک خون آشام، هیولای فرانکنشتاین، یک مومیایی و یک گرگینه تبدیل می شوند، اما با کمک سه خفاش خانگی خود، خانواده هیولاها دوباره در سراسر جهان زوم می کنند. برای نجات دوستان خود، آشنایی های هیولایی جدید ایجاد کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Koati

4.9   - IMDB

یک کت، یک پروانه و یک قورباغه با هم متحد می شوند تا از مار شیطانی که خانه های آنها را ویران می کند دوری کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

6.2   - IMDB

آلبوس دامبلدور در تلاشی برای خنثی کردن نقشه های گریندل والد برای تربیت جادوگران خون خالص برای حکومت بر همه موجودات غیر جادویی، شاگرد سابق خود نیوت اسکامندر را به خدمت می گیرد، که می پذیرد کمک کند، اگرچه او از خطرات پیش رو بی خبر است. در حالی که عشق و وفاداری، حتی در میان واقعی ترین دوستان و خانواده، در دنیای جادوگری که به طور فزاینده ای تقسیم شده، آزمایش می شود، خطوط کشیده می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Better Nate Than Ever

6.2   - IMDB

نیت فاستر 13 ساله رویاهای بزرگ برادوی دارد اما تنها یک مشکل وجود دارد - او حتی نمی تواند نقشی در نمایشنامه مدرسه داشته باشد. وقتی پدر و مادرش شهر را ترک میکنند، نیت و بهترین دوستش لیبی یواشکی به سیب بزرگ میروند تا فرصتی برای یک بار در زندگی داشته باشند تا ثابت کنند همه اشتباه میکنند. یک برخورد تصادفی با عمه هایدی گمشده نیت، سفر او را وارونه می کند و آنها باید با هم یاد بگیرند که بزرگترین ماجراهای زندگی فقط به اندازه رویاهای شماست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Brie's Bake Off Challenge

5.2   - IMDB

بری هیز یک نانوایی مشتاق است که آرزو دارد در چالش بهار Bake Off مدرسه اش برنده شود. هنگامی که اعتماد به نفس بری به پایین ترین حد خود می رسد و دشمن اصلی او، ونسا، هر کاری که می تواند انجام می دهد تا شانس بری را برای برنده شدن کم کند، مشکلاتی پیش می آید. خانواده بری و بهترین دوستش میلی باید به او کمک کنند تا دیدگاه و تمرین برای برنده شدن پیدا کند. خطرات زیاد است زیرا این نوجوانان برای جایزه بزرگ 5000 دلاری و چهار بلیط Cosmo Land رقابت می کنند. این بهترین فیلم شیرینی پزی برای کودکان و بزرگسالانی است که عاشق تماشای نمایش های آشپزی و پخت هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jessie and the Elf Boy

6.5   - IMDB

یک نوجوان خوش دست که مصمم است به یک آرایشگر مشهور مو تبدیل شود، با کمکی غیرمنتظره - یک جن جنگلی هنری - شراکت می کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری