ژانر خانوادگی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر خانوادگی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر خانوادگی
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر خانوادگی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Finding Carlos

4.7   - IMDB

یک نوجوان اسکیت بورد با زندگی با پدر غریبه خود و یافتن جایگاه خود در جهان سازگار می شود. FINDING CARLOS با الهام از The Nutcracker و مملو از موسیقی و رقص، فیلمی است که تمام خانواده از آن لذت می برند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Fairy Tale After All

4.9   - IMDB

یک دختر نوجوان سرسخت زمانی که در یک نمایش عروسکی مدرسه به دنیایی از فانتزی ها و افسانه ها منتقل می شود، با شخصیت های عجیب و غریب روبرو می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reel Monsters

2.3   - IMDB

چهار نوجوان وارد ماجراجویی یک زندگی می شوند که شامل یک موجود افسانه ای و رمز و رازی از گذشته است که زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Knutsen & Ludvigsen 2 - Det store dyret

زمانی که کناتسن و لودویگسن متوجه می شوند که ممکن است تونل خود را گم کنند، درام اتفاق می افتد. فقط دزد دریایی افسانه ای کاپیتان کناتسن می تواند کمک کند! اما او کجاست؟ یک سفر شگفت انگیز در حالی رخ می دهد که Knutsen و Ludvigsen در یک ماجراجویی وحشی حرکت می کنند تا کاپیتان Knutsen را پیدا کنند و تونل خود را نجات دهند. اما معلوم می شود که رستگاری حتی از آن چیزی که کسی جرات حدس زدنش را داشته باشد به خانه نزدیکتر است. در تونل زندگی می کند، صد سر و حداقل چهارده پا دارد…

زیر‌نویس فارسی فیلم Tall Girl 2

4.7   - IMDB

پس از اینکه جودی کریمن به محبوبیت رسید، ارتباطات نادرست او شروع به ایجاد شکاف با اطرافیانش کرد و اکنون او واقعاً نیاز دارد "قد بلند" کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Wolf and the Lion

6   - IMDB

پس از مرگ پدربزرگش، آلما 20 ساله تصمیم می گیرد به خانه دوران کودکی خود - جزیره کوچکی در قلب جنگل های باشکوه کانادا - برگردد. در آنجا، او دو توله بی پناه را نجات می دهد: یک گرگ و یک شیر. آنها پیوند جدایی ناپذیری ایجاد می کنند، اما دنیای آنها به زودی از بین می رود زیرا جنگلبان حیوانات را کشف می کند و آنها را می برد. اکنون دو برادر توله باید سفری خائنانه را در سراسر کانادا آغاز کنند تا بار دیگر با یکدیگر و آلما متحد شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tiger Rising

4.5   - IMDB

وقتی راب هورتون 12 ساله یک ببر در قفس را در جنگل های نزدیک خانه اش کشف می کند، تخیل او به راه می افتد و زندگی به شکل غیرمنتظره ای شروع به تغییر می کند. با کمک یک خدمتکار عاقل و مرموز، ویلی می و دختر سرسخت تازه وارد مدرسه، او باید در میان خاطرات کودکی، درد دل و ماجراهای شگفت انگیز بگذرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Like Mike

5.3   - IMDB

کالوین و دوستانش که همگی در یک یتیم خانه زندگی می کنند، کفش های قدیمی با حروف پژمرده MJ را پیدا می کنند که به خط برق متصل است. یک شب طوفانی، آنها برای تهیه کفش می روند که صاعقه به کالوین و کفش ها برخورد می کند. کالوین اکنون قدرت بسکتبالی باورنکردنی دارد و این شانس را دارد که برای NBA بازی کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری