ژانر درام زیر نویس فیلم و سریال

ژانر درام زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر درام
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر درام

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Attempt Dossier

6.1   - IMDB

داستانی را روایت می کند که در سال 1897 توسط یک مرد دیپسومنیک علیه رئیس جمهور جمهوری مکزیک، ژنرال پورفیریو دیاز، به قتل رسید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Learn to Swim

6   - IMDB

دزی ویلیامز، نوازنده ساکسیفون جاز تورنتو، از گروه خود کنارهگیری میشود و سعی میکند روزهای خود را به عنوان یک تکنسین تعمیر ساز در خلوت بگذراند، اما خاطراتش، درد فزایندهای در فکهایش، و همسایهای جدید سرزده او را تسخیر کرده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم True Things

6   - IMDB

زن جوانی که در حاشیه جامعه زندگی می کند توسط غریبه ای مست می شود که زندگی آرام او را تحت الشعاع قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love & Gelato

5.2   - IMDB

لینا در آستانه فارغ التحصیلی از دبیرستان است و آینده خود را در MIT در نظر گرفته است. اما وقتی مادرش بیمار می شود، لینا را تشویق می کند که راه او را دنبال کند و "تابستان یک عمر" را در رم داشته باشد. او با استفاده از دفتر خاطرات قدیمی مادرش به عنوان یک راهنما، به کاوش در شهر رمانتیک و جادویی می پردازد، جایی که ممکن است عشق را پیدا کند... و البته ژلاتو.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reprise

7.3   - IMDB

دو دوست رقابتی که با آرزوهای ادبی و شور و نشاط جوانی تغذیه می شوند، دردهای عشق، افسردگی و مشاغل رو به رشد را تحمل می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spiderhead

5.4   - IMDB

یک زندانی در یک ندامتگاه پیشرفته شروع به زیر سوال بردن هدف داروهای کنترل کننده احساسات می کند که برای یک نابغه داروسازی آزمایش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Phantom of the Open

7.3   - IMDB

موریس فلیتکرافت، یک رویاپرداز و خوشبین بی امان، موفق شد در سال 1976 به مسابقات مقدماتی مسابقات گلف آزاد بریتانیا راه پیدا کند و متعاقباً بدترین دور در تاریخ آزاد را انجام داد و در این روند تبدیل به یک قهرمان فولکلور شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jerry and Marge Go Large

6.9   - IMDB

داستان واقعی قابل توجه این است که چگونه جری سلبی بازنشسته یک شکاف ریاضی را در بخت آزمایی ماساچوست کشف می کند و با کمک همسرش، مارج، 27 میلیون دلار برنده می شود و از این پول برای احیای شهر کوچک خود در میشیگان استفاده می کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری