ژانر درام زیر نویس فیلم و سریال

ژانر درام زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر درام
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر درام

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark Light

4.4   - IMDB

سانی پیترا قبلا برای واحد جنایی لس آنجلس Occult کار می کرد. سانی خود را در حال تحقیق در مورد یک قتل مرموز در جزیره زیبای ایرلند می بیند و از مجموعه ای از قتل های شیطان پرده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم We Burn Like This

5.4   - IMDB

در میان یهودی ستیزی رو به افزایش در بیلینگز، مونتانا، رائه، یک جوان 22 ساله از بازماندگان هولوکاست حقیقت یک حادثه دوران کودکی را کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Down with the King

5.7   - IMDB

مانی مرک، ستاره سرخورده رپ، که برای تمرکز بر آلبوم بعدی خود به برکشایر فرستاده شد، ناگهان در توییتر بازنشستگی خود را اعلام کرد. پس از اعلام مرک، مدیرش با عجله به حومه شهر می رود تا او را به صنعت موسیقی بازگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Home Is Copacabana

کودکان بی خانمان در محله های فقیر نشین ریو توسط گانگسترهای بی رحم در این درام غم انگیز از پناهگاه های موقت خود بیرون رانده می شوند. بچه ها با براق کردن کفش ها، دزدی و بریدن رشته بادبادک ها زنده می مانند تا بعداً آنها را به دیگران بفروشند. پسری خسته از زندگی در خیابان، خود را به پلیس تسلیم می کند به این امید که در آخرین تلاش ناامیدانه برای زنده ماندن به مدرسه اصلاح شود. این فیلم از کارگردان سرشناس سوئدی آرنه ساکسدورف در جشنواره فیلم کن در سال 1965 ظاهر شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم One Deadly Summer

7.3   - IMDB

در بهار 1976، یک زیباروی 19 ساله، مادر آلمانیتبارش و پدر فلجاش به شهر آتشنشان به نام پینپون نقل مکان میکنند. همه متوجه الین تحریک آمیز می شوند. او پینپون را جدا میکند و به زودی روی شانهاش گریه میکند (او نزدیکبین است و از شهرت خود بهعنوان یک قلدر و به همین راحتی متنفر است). او با او نقل مکان می کند، لباس بچه می بافد، و عروسی آنها را برنامه ریزی می کند. آیا این عشق است یا نوعی نقشه؟ او از مادر و عمه پین ​​پو در مورد پیانو در انبار می پرسد: چه کسی آن را در یک شب نوامبر در سال 1955 تحویل داد؟ چرا می خواهد بداند و چه ربطی به غم مادرش، زخمی شدن پدرش، این ازدواج سریع و نام خانوادگی در شناسنامه اش دارد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Rise

7.1   - IMDB

پس از مهاجرت به یونان از نیجریه، ورا و چارلز آنتتوکومپو برای زنده ماندن و تأمین مخارج پنج فرزند خود تلاش کردند، در حالی که زیر تهدید روزانه اخراج زندگی می کردند. ناامید از به دست آوردن شهروندی یونان، اما تحت تأثیر سیستمی که هر لحظه آنها را مسدود می کرد، تضعیف شده بودند، چشم انداز، عزم و ایمان خانواده آنها را از ابهام خارج کرد تا حرفه سه قهرمان NBA را آغاز کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Elvis

7.8   - IMDB

داستان زندگی الویس پریسلی از طریق رابطه پیچیده با مدیر مرموزش، سرهنگ تام پارکر، دیده می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Righteous

5.7   - IMDB

پس از اینکه یک مرد غریبه مرموز از او و همسرش دیدن می کند، یک مرد سنگین خشم خدای انتقامجو را احساس می کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری