لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 2 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Population: 11 - Season 1

6.6   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Feud - Season 2

8.4   - IMDB

ترومن کاپوتی خود را با برخی از نخبهترین زنان جامعه احاطه کرد که به آنها لقب «قوها» داد، اما خیانت او این روابط را از بین برد، او را از جامعه بالا تبعید کرد و او را به مارپیچ خود تخریبی کشاند.

زیر‌نویس فارسی سریال Hightown - Season 3

6.9   - IMDB

در فصل 3، مأمور خدمات ماهیگیری، جکی کوینونز، از واگن خارج میشود، اما این مانع از آن نمیشود که برای نجات یک زن گمشده و یک کارگر کشته شده، به بخش تاریک کیپ کاد بینقص نگاه کند. در همین حال، همکاران سابق او، ری آبروزو و آلن سانتیله، روی از بین بردن سندیکاهای مواد مخدر متمرکز شدهاند، اما علیرغم بهترین تلاشهایشان، مواد مخدر به جریان خود ادامه میدهند. این امر شین فراولی، گانگستری از بوستون را به خود جذب میکند که میخواهد خود را در تجارت مواد مخدر کیپ کوتاه کند - و در حالی که اوزیتو در آن است، دشمن اوزیتو شود. در این مکان زیبا اما هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست، اتحادها ایجاد می شود و وفاداری های قدیمی زیر سوال می رود.

زیر‌نویس فارسی سریال Extraordinary - Season 2

7.7   - IMDB

جن در کلینیک ثبت نام می کند و باند در میان یک خانواده مخفی و جدایی، شروع جدیدی را آغاز می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Will Trent - Season 2

7.7   - IMDB

یک خودروی بمبگذاری شده، تحقیقات هیجانانگیزی را برای ویل و کریکت متخصص بمبگذاری برانگیخته و بیش از آنچه که به نظر میرسد را آشکار میکند. با آشکار شدن دسیسه، انجی برای بازگشت به کار می جنگد، زندگی خانگی اورموود پیچیده می شود و فیث رابطه خود را با لوک توسعه می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Rookie - Season 6

8   - IMDB

پس از حملات در فینال فصل پنجم انفجاری، تیم اکنون باید تلاش کند تا بفهمد چرا آنها مورد هدف قرار گرفتند و آیا برنامه بزرگتری در کار است. در همین حال، نولان باید از آخرین شیفت خود قبل از ازدواج با بیلی جان سالم به در ببرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال Reacher - Season 2

8.1   - IMDB

بر اساس «شانس بد و مشکل»، زمانی که اعضای واحد نظامی قدیمی ریچر شروع به مرگ می کنند، ریچر فقط یک چیز در ذهن خود دارد و آن انتقام است.