لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 3 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Black Snow - Season 1

در سال 1995، ایزابل بیکر هفده ساله به قتل رسید. این جنایت شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد و جامعه جزیره ایزابل در دریای جنوبی استرالیا را ویران کرد. پرونده هرگز حل نشد، قاتل هرگز پیدا نشد. در سال 2020، باز شدن یک کپسول زمان رازی را کشف می کند که کارآگاه پرونده سرد جیمز کورمک (فیمل) را در ردیابی قاتل قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Under the Vines - Season 2

7.3   - IMDB

دیزی، گریف و کل خانواده لوئیس در زیر یک سقف زندگی می کنند، وضعیتی که به دلیل مشکلات روابط، چالش برانگیزتر شده است. لوئیس آخرین تلاش خود را برای نجات ازدواج خود انجام می دهد، در حالی که گریف سعی می کند با بیرون آمدن آنلاین، رابطه عاشقانه خود با گاس را نجات دهد. ماریسا در شرابسازی رقیب «شیمرینگ لیک» نقشه میکشد تا اوکلی را با استخدام «فیلیپ بیدویس»، شرابفروش فرانسوی-پسر عموی تیپی، از بین ببرد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Way Home - Season 1

وقتی سه نسل از زنان پس از بیش از دو دهه دوری دوباره به هم میرسند، سفری روشنگر – و غافلگیرکننده – به سوی شفا را آغاز میکنند که هیچیک از آنها نمیتوانست تصورش را بکند، زیرا یاد میگیرند چگونه راه خود را به سوی یکدیگر پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Jersey Shore Family Vacation - Season 6

6.7   - IMDB

هم اتاقی ها در حالی که مایک با سگ محبوبش، موسی خداحافظی می کند، دور هم جمع می شوند. دینا به خاطر اینکه آنجلینا با برادر شوهرش در حال رفت و آمد بوده است. و وقتی که برای کنسرت DJ Pauly D در Headliners به ​​Shore میروند، خانواده غافلگیرکننده بزرگی میشوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Shanty Town - Season 1

5   - IMDB

گروهی از اطهار می کوشند از چنگ یک پادشاه بدنام فرار کنند - اما فساد سیاسی و پیوندهای خونی آزادی را به یک هدف تقریباً غیرممکن تبدیل می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Happy Valley - Season 3

8.5   - IMDB

هنگامی که کاترین بقایای یک قربانی قتل باندهای تبهکار را در یک مخزن تخلیه شده کشف می کند، زنجیره ای از وقایع را جرقه می زند که او را مستقیماً به سمت تامی لی رویس هدایت می کند. نوه او، رایان، اکنون شانزده ساله است و ایده های خودش را در مورد نوع رابطه ای که می خواهد با مردی که کاترین نمی پذیرد به عنوان پدرش قبول کند دارد، دارد و خواهر کاترین، کلر را در میان می گذارد. در قسمتی دیگر از دره، وقتی همسایه ای دستگیر می شود، یک داروساز محلی بالای سر او وارد می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Legend of Vox Machina - Season 2

8.4   - IMDB

پس از نجات قلمرو از شر و نابودی به دست ترسناک ترین زوج قدرتمند در Exandria، Vox Machina یک بار دیگر با نجات جهان روبرو می شود - این بار، از گروه شوم اژدها معروف به Chroma Conclave.