لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 4 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Super League: The War for Football - Season 1

7   - IMDB

گذشته، حال و آینده فوتبال اروپا زمانی که برنامههایی برای لیگ جداییآمیز ظاهر میشود با هم برخورد میکنند و قدرتمندترین رهبران بازی را مجبور میکنند از سنتهای این ورزش دفاع کنند یا آنها را تغییر دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال Break Point - Season 1

7   - IMDB

نیک کیرگیوس، که شهرتش بهعنوان پسر بد تنیس، استعداد او را تحت الشعاع قرار میدهد، در مسابقات آزاد استرالیا 2022 برای شادی در زمین مبارزه میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Climb - Season 1

7   - IMDB

در این سری مسابقات فراگیر، کوهنوردان آماتور با یک سری چالش های ذهنی و جسمی سخت مواجه می شوند و از ترسناک ترین صعودهای جهان برای تاج گذاری بهترین کوهنورد آماتور جهان استفاده می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Hunters - Season 2

7.2   - IMDB

پس از اینکه یک تصادف باعث از بین رفتن استثمار آنها در اروپا می شود، شکارچیان باید دوباره با هم متحد شوند تا بدنام ترین نازی تاریخ - آدولف هیتلر - را که در آمریکای جنوبی پنهان شده است، شکار کنند. در همین حال، نگاهی به گذشته نشان میدهد که مایر آفرمن با تهدید خطرناکی روبرو میشود که میتواند راز او را فاش کند و هویت واقعی او را با طنین انفجاری برای شکارچیان ما فاش کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Most Dangerous Game - Season 2

6.6   - IMDB

ویکتور، یک مبارز بدبخت، برای محافظت از خواهرش دست به هر کاری میزند - و وقتی متوجه میشود که او در مشکل است - وارد عمل میشود. او باید نیم میلیون دلار برای محافظت از او بیاورد - او موافقت می کند در یک بازی مرگبار شرکت کند - تا 24 ساعت در خیابان های پست نیویورک توسط پنج نفر از با تجربه ترین شکارچیان جهان شکار شود. اگر زنده بماند، ثروت زیادی به دست خواهد آورد. به خاطر عشق به خواهرش - او مصمم است زندگی کند…

زیر‌نویس فارسی سریال Dear Edward - Season 1

7   - IMDB

پسربچه ای 12 ساله از یک سانحه هوایی جان سالم به در می برد که باعث کشته شدن سایر مسافران پرواز از جمله خانواده او می شود. در حالی که او و دیگرانی که تحت تأثیر این تراژدی قرار گرفته اند سعی می کنند آنچه را که اتفاق افتاده درک کنند، دوستی ها، عاشقانه ها و جوامع غیرمنتظره ای شکل می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Animal Control - Season 1

7   - IMDB

این کمدی تک دوربینی گروهی از کارگران محلی کنترل حیوانات را دنبال می کند که زندگی آنها به دلیل ساده بودن حیوانات پیچیده است، اما انسان ها نه.