لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 3 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Sixty Minutes

5.7   - IMDB

یک مبارز هنرهای رزمی مختلط که ناامید از حفظ حضانت دخترش است، یک مسابقه بزرگ را رها می کند و برای شرکت در جشن تولد او در سراسر برلین می دود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beekeeper

6.4   - IMDB

کمپین یک مرد برای انتقام پس از اینکه مشخص شد که او عامل سابق یک سازمان قدرتمند و مخفی به نام Beekeepers است، به خطرات ملی میپردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Giannis: The Marvelous Journey

8.4   - IMDB

مستندی که اودیسه خارقالعاده گیانیس آنتتوکومپو، ستاره بزرگ NBA را از دوران کودکی فقیرانه در یونان به عنوان پسر مهاجران نیجریهای به قلههای دنیای بسکتبال روایت میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Land of Bad

6.5   - IMDB

وقتی ماموریت عملیات ویژه دلتا فورس به طرز وحشتناکی اشتباه میشود، خلبان پهپاد نیروی هوایی ریپر 48 ساعت فرصت دارد تا آنچه را که به یک عملیات نجات وحشی منتقل شده است، برطرف کند. بدون هیچ سلاح و هیچ ارتباطی غیر از هواپیمای بدون سرنشین بالا، ماموریت زمینی ناگهان با کشف تیم توسط دشمن به یک نبرد تمام عیار تبدیل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Megamind vs The Doom Syndicate

2.4   - IMDB

تیم شرور سابق مگامایند، The Doom Syndicate، بازگشته است. قهرمان آبی ما که به تازگی تاجگذاری کرده است، باید ظاهر شیطانی خود را حفظ کند تا زمانی که بتواند دوستان خود (Roxanne، Ol%27 Chum و Keiko) را جمع کند تا از پرتاب مترو سیتی به ماه توسط هم تیمی های شرور سابق خود جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dune: Part Two

8.8   - IMDB

سفر اسطورهای پل آتریدس را دنبال کنید، زیرا او با چانی و فرمنها متحد میشود، در حالی که در مسیر انتقام از توطئهگرانی است که خانوادهاش را نابود کردند. در مواجهه با انتخاب بین عشق زندگی خود و سرنوشت جهان شناخته شده، پل تلاش می کند تا از آینده ای وحشتناک جلوگیری کند که فقط او می تواند پیش بینی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kung Fu Panda 4

6.5   - IMDB

پو در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به رهبر معنوی دره صلح خود است، اما همچنین به کسی نیاز دارد که جای او را به عنوان جنگجوی اژدها بگیرد. به این ترتیب، او یک کونگ فو کار جدید را برای آن نقطه آموزش می دهد و با شروری به نام آفتاب پرست روبرو می شود که شرورانی از گذشته را تداعی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.