ژانر مستند زیر نویس فیلم و سریال

ژانر مستند زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر مستند
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر مستند

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Straight to VHS

5.7   - IMDB

اقدام خشونت علیه یک خبرنگار جوان فیلمی است که در سال 1988 فیلمبرداری شد و در سال 1989 از طریق VHS منتشر شد. یک اثر کالت اسرارآمیز سینمای اروگوئه که توسط نظریههای عجیب و غریب درباره مانوئل لاماس، خالق ناشناخته آن احاطه شده است. تا به حال.

زیر‌نویس فارسی فیلم Thailand's Wild Cats

7.2   - IMDB

جنگل های اسرارآمیز تایلند خانه برخی از کمیاب ترین گربه های وحشی روی زمین هستند - پلنگ ابری، پلنگ آسیایی، گربه ماهیگیری هندی و ببر هند چینی. در یکی از آخرین نقاط واقعا وحشی جهان، این مجموعه خارق العاده از شکارچیان مخفی از آخرین سنگر باقی مانده خود دفاع می کنند. از آنجایی که قلمروهایشان در هم میپیچد و دائماً تغییر میکند، این گربهها برای زنده ماندن و رشد در این سرزمینهای درهم، باید هر روز مرگ را فریب دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Henry Glassie: Field Work

6.2   - IMDB

وقایع نگاری از سفرهای جهانی و یافته های فرهنگی منحصر به فرد هنری گلاسی فولکلوریست مشهور آمریکایی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beyond Ed Buck

5   - IMDB

به دنبال قتل های غم انگیزی است که به دست ادوارد باک، اهدا کننده سیاسی دموکرات روی داد، در حالی که همجنس گرا هراسی درونی، ریشه روانی رفتارهای غارتگرانه را باز می کند، و کاوش عمیق تری از چالش های پیش روی جامعه سیاه و قهوه ای LGBTQ را ارائه می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Balcony Movie

7.5   - IMDB

هر داستان در «فیلم بالکن» از مکالماتی که کارگردان با افرادی که در خیابان زیر آپارتمانش در ورشو از آنجا عبور میکنند، منحصربهفرد است و به شیوهای میپردازد که ما سعی میکنیم با زندگی به عنوان فردی کنار بیاییم. همه آنها در کنار هم خودنگاره ای از زندگی انسان معاصر می سازند و رهگذران تصویری ترکیبی از دنیای امروز ارائه می دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lovemobil

5.8   - IMDB

در کنار جاده های تاریک روستایی آلمان، روسپی های کشورهای خارجی در کاروان های قدیمی کار می کنند. در این دنیای عجیب، قتل یکی از زنان.

زیر‌نویس فارسی فیلم Flee

7.9   - IMDB

امین که بیشتر از طریق انیمیشن برای محافظت از هویتش روایت می شود، به گذشته خود به عنوان یک کودک پناهنده از افغانستان نگاه می کند و با رازی دست و پنجه نرم می کند که به مدت 20 سال مخفی مانده است. یک مستند مهیج که با ترکیبی از انیمیشن و تصاویر آرشیوی ساخته شده است، داستانی بسیار قدرتمند از یک بازمانده همجنسگرای افغان و نیاز او به رویارویی با گذشته خود برای داشتن آینده ای واقعی را روایت می کند. امین به عنوان یک خردسال بدون همراه از افغانستان وارد دانمارک شد. امروز در 36 سالگی، او یک دانشگاهی موفق است و با دوست پسر قدیمی خود ازدواج می کند. رازی که او بیش از 20 سال پنهان کرده بود، زندگی ای را که برای خود ساخته است را تهدید می کند. او برای اولین بار است که داستان خود را با دوست صمیمی خود به اشتراک می گذارد. FLEE ملیلهای خیرهکننده از تصاویر و خاطرات را به هم میپیوندد تا داستان عمیقاً تأثیرگذار و اصلی مرد جوانی را بیان کند که با گذشته آسیبدیدهاش دست و پنجه نرم میکند تا خود واقعیاش و معنای خانه را بیابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eating Our Way to Extinction

7.6   - IMDB

با بینش هولناکی که نور را در گوشه های تاریک می تابد، EATING OUR WAY TO EXTINCTION یک مستند بلند قانع کننده است که درب فیلی را در اتاقی که کسی نمی خواهد درباره آن صحبت کند باز می کند. این مستند روبهرو و سرگرمکننده به مخاطبان اجازه میدهد تا انتخابهای روزمره، رهبران صنعت و دولتها را زیر سوال ببرند. با حضور تعداد زیادی از مشارکت کنندگان مشهور جهان از جمله سر ریچارد برانسون و تونی رابینز، پیامی امیدوار کننده دارد که به مخاطبان قدرت می بخشد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری