ژانر مستند زیر نویس فیلم و سریال

ژانر مستند زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر مستند
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر مستند

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Trust No One: The Hunt for the Crypto King

6.3   - IMDB

هنگامی که بنیانگذار جوان یک صرافی در حال فروپاشی ارزهای دیجیتال به طور غیرمنتظره ای می میرد، سرمایه گذاران خشمگین گمان می کنند که مرگ او بیشتر از چیزی است که به نظر می رسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gamestop: Rise of the Players

5.8   - IMDB

داستان اصلی پدیده بازار سهام GameStop از سازندگان Console Wars میآید که شامل دسترسی انحصاری به بازیکنان اصلی است که فیوز یک خیزش تاریخی سرمایهگذاران آماتور را روشن کردند. این مستند که جنبه انسانی یک درام تجاری هیجان انگیز را به تصویر می کشد، داستان دیوید علیه جالوت است درباره مردم عادی که با قدرتی که در اعداد دارند بیدار می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم All I Can Say

7.7   - IMDB

آرشیو فرهنگ دهه 90 و مطالعه فلسفی شهرت از طریق خاطرات ویدئویی صمیمی شانون هون، خواننده فقید گروه آلت-راک Blind Melon.

زیر‌نویس فارسی فیلم Walk With Me

5.2   - IMDB

با روایت بندیکت کامبربچ، با من راه برو، یک سفر سینمایی به دنیای یک جامعه رهبانی است که هنر تمرکز حواس را با استاد ذن بودایی تیچ نات هان تمرین میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Exit: Space

5.7   - IMDB

مستندی درباره استعمار فضایی: سفری در سراسر سیاره ما، به سمت ستاره ها و فراتر از آن.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Image You Missed

6.6   - IMDB

یک فیلمساز ایرلندی از طریق آرشیو دهها ساله مککیگ از درگیریها در ایرلند شمالی، با میراث پدر جداشدهاش، مستندساز فقید، آرتور مککیگ دست و پنجه نرم میکند. با تکیه بر بیش از 30 سال فیلم منحصر به فرد و هرگز دیده نشده، "تصویر شما از دست رفته" یک فیلم مقاله تجربی است که تاریخچه "مشکلات" ایرلند شمالی را با داستان جستجوی پسری برای پدرش در هم می آمیزد. در این روند، فیلم یک رویارویی صریح بین دو فیلمساز متولد شده در لحظات مختلف سیاسی ایجاد می کند و تجربیات متضاد آنها از ناسیونالیسم ایرلندی، نقش تصاویر در مبارزات اجتماعی و ادعاهای متضاد مسئولیت شخصی و سیاسی را آشکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror at the Mall

8   - IMDB

مستندی از یک حمله تروریستی بیمورد که ۷۱ کشته در کنیا بر جای گذاشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Thought Crimes: The Case of the Cannibal Cop

6.4   - IMDB

ژیلبرتو واله، افسر سابق نیویورکپید، که «پلیس آدمخوار» نام داشت، در مارس 2013 به توطئه برای ربودن و خوردن زنان محکوم شد. واله استدلال کرده بود که همه اینها یک خیال است، اما روایت پیگرد قانونی، هیئت منصفه را متقاعد کرد. داستان او نه تنها به خاطر جزئیات دلخراشش، بلکه به دلیل تصمیم مهمش در مورد مردی که بسیاری بیمار صفر را در روند رو به رشد پلیس فکری در سراسر کشور می دانند، تیتر خبرها شد. شامل مصاحبههای بیسابقه و صمیمی با واله و خانوادهاش، و همچنین بینشهایی از وکلا، روزنامهنگاران، متخصصان روانشناسی و کارشناسان جنایی، جنایات فکری: CCASE OF THE CANNIBAL COP این پرونده پیچیده را بررسی میکند و از او میپرسد که آیا کسی میتواند به خاطر او مجرم شناخته شود یا خیر. خطرناک ترین افکار او

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری