ژانر داستانی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر داستانی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستانی
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستانی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror at the Mall

8   - IMDB

مستندی از یک حمله تروریستی بیمورد که ۷۱ کشته در کنیا بر جای گذاشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Redeeming Love

6.6   - IMDB

بازگویی کتاب مقدس هوسیا در پس زمینه هجوم طلا در کالیفرنیا در سال 1850.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Auschwitz Report

6.5   - IMDB

این داستان واقعی فردی و والتر است – دو جوان یهودی اسلواکی که در سال 1942 به آشویتس تبعید شدند. در 10 آوریل 1944 پس از برنامه ریزی دقیق و با کمک و مقاومت زندانیان خود موفق به فرار می شوند. در حالی که زندانیانی که آنها را پشت سر گذاشته بودند با شجاعت در مقابل افسران نازی ایستادگی می کنند، این دو مرد با این امید که مدارک آنها می تواند جان افراد را نجات دهد به دنبال آنها می رود. آنها لاغر و آسیب دیده از میان کوه ها به اسلواکی باز می گردند. با کمک برخوردهای تصادفی، آنها در نهایت موفق می شوند از مرز عبور کرده و با مقاومت و صلیب سرخ روبرو شوند. آنها گزارش مفصلی درباره نسل کشی سیستماتیک در اردوگاه تهیه می کنند. با این حال، با تبلیغات نازیها و روابط بینالمللی که هنوز وجود دارند، به نظر میرسد که روایت آنها برای باور کردن آنقدر وحشتناک است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tragedy of Macbeth

7.1   - IMDB

مکبث، Thane of Glamis، از سه جادوگر پیشگویی دریافت می کند که یک روز پادشاه اسکاتلند خواهد شد. مکبث که از جاه طلبی غرق شده و توسط همسرش به عمل تحریک شده بود، پادشاه خود را می کشد و تاج و تخت را برای خود می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Munich: The Edge of War

6.8   - IMDB

در کنفرانس پرتنش مونیخ 1938، دوستان سابقی که اکنون برای دولتهای مخالف کار میکنند، به جاسوسانی بیمیل تبدیل میشوند که برای افشای راز نازیها مسابقه میدهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Safe Conduct

6.9   - IMDB

این فیلم درباره صنعت فیلم فرانسه از سال 1942 تا 1944 در دوران اشغال نازی ها است. این فیلم روی دستیار کارگردان و مبارز مقاومت ژان دوایور و فیلمنامه نویس ژان اورنش تمرکز دارد. Aurenche در حال حرکت است تا مجبور نباشد چیزی مشارکتی بنویسد. دیویور در فعالیت سیاسی خطرناکی است. دوایور همچنین برای شرکت تولید آلمانی Continental کار می کند که در آنجا مورد احترام است. از سوی دیگر، فیلمنامه نویسی اورنچ به نحوه زندگی او کمکی نمی کند و او یک زن زن است که باعث تعلل او می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Lady of Heaven

5.7   - IMDB

دو داستان که 1400 سال از هم جدا شده اند. پس از از دست دادن مادرش در میان کشوری جنگ زده، یک کودک عراقی، با کشف داستان تاریخی بانو فاطمه و رنج او، اهمیت و قدرت صبر را میآموزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Electrical Life of Louis Wain

6.8   - IMDB

داستان واقعی خارقالعاده هنرمند بریتانیایی عجیب و غریب، لوئیس وین، که تصاویر بازیگوش و حتی گاهی روانگردان او به تغییر درک عمومی از گربهها برای همیشه کمک کرد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری