ژانر داستانی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر داستانی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستانی
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستانی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Duel

7.4   - IMDB

شاه چارلز ششم اعلام میکند که شوالیه ژان دو کاروژ اختلاف خود را با سربازش با به چالش کشیدن او برای دوئل حل میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blizzard of Souls

7.3   - IMDB

داستان عشق آرتور شانزده ساله با جنگ جهانی اول قطع می شود. پس از از دست دادن مادر و خانه اش، او با پیوستن به ارتش تسلی پیدا می کند، زیرا این اولین بار است که اجازه حضور گردان های ملی در امپراتوری روسیه را می دهند. اما جنگ چیزی شبیه به تصور آرتور نیست - بدون شکوه و انصاف. وحشیانه و دردناک است. آرتورز اکنون کاملاً تنها است زیرا جنگ جان پدر و برادرش را می گیرد. همچنین هیچ پیشرفتی در حل سریع وعده داده شده جنگ و بازگشت به موقع به وطن حاصل نشده است. آرتورز با این تصور که تنها او به بازگشت به وطن اهمیت می دهد و وطنش فقط یک زمین بازی برای ملت های دیگر است، آرتورز برای نبرد نهایی قدرت پیدا می کند و در نهایت به خانه بازمی گردد تا همه چیز را از صفر شروع کند، درست مانند کشور تازه متولد شده اش.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mountains of the Moon

7.1   - IMDB

داستان سفر کاپیتان ریچارد فرانسیس برتون و ستوان جان هانینگ اسپک برای یافتن سرچشمه رودخانه نیل به نام امپراتوری بریتانیا ملکه ویکتوریا. این فیلم داستان ملاقات آنها را روایت می کند، دوستی آنها در میان سختی ها پدید می آید و بعد از سفرشان منحل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sword of the Conqueror

5.3   - IMDB

آلبوینو، حاکم لومبارد، می خواهد با دختر یکی از پادشاهان همسایه ازدواج کند، اما او یکی دیگر را دوست دارد. پدرش ترتیب ازدواج با آلبوینو را می دهد، که معتقد است برای او سودمند خواهد بود، فقط برای اینکه آلبوینو او را بکشد و آمالچی، عشق واقعی دخترش را کتک بزند و بمیرد. آمالچی بهبود می یابد تا یک شورش علیه آلبوینو قاتل رهبری کند و زن او را پس بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Swallow

6.5   - IMDB

داستان در دهه 1980، تولانی آجائو یک منشی بانک در لاگوس است که توسط دوستش رز آدامسون برای ورود به دنیای قاچاق مواد مخدر متقاعد می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chernobyl: Abyss

5.1   - IMDB

داستان در مورد یک آتش نشان قهرمان که به عنوان یکی از انحلال دهندگان چرنوبیل کار می کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Charming the Hearts of Men

6.7   - IMDB

یک درام عاشقانه که در اوایل دهه 60 اتفاق میافتد که در آن زنی پیچیده به شهر زادگاهش در جنوب بازمیگردد و درمییابد که گزینههایش محدود است، اما تبعیض فراوان است. او با کمک یکی از متحدان کنگره، قوانین تاریخی را الهام میبخشد که فرصتها و حمایتهایی را که قبلاً هرگز در اختیار زنان قرار نمیداد، میدهد.::سوزان دروز

زیر‌نویس فارسی فیلم Kingdom: Ashin of the North

7   - IMDB

تراژدی، خیانت و کشفی مرموز به انتقام یک زن برای از دست دادن قبیله و خانواده اش در این قسمت ویژه «پادشاهی» دامن می زند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری